گزارش پایان روز بازار اونس + نمودار

بازار طلا در محاصره امواج سیاسی

اقتصادنیوز : در پایان ساعات کاری و همچنین هفته بازار‌های جهانی، هر اونس طلا با ۰.۶ درصد افزایش قیمت، روز نسبتاً خوبی را پشت سر نهاد. اما با این حال قیمت آن همچنان در کانال ۱۸۰۰ باقی ماند.

بازار طلا در محاصره امواج سیاسی

به گزارش اقتصادنیوز، با بسته شدن بازار‌ها و اتمام هفته، قیمت هر اونس طلا در روز جمعه 11 دلار افزایش داشت و بر روی 1878 دلار قرار گرفت.این افزایش قیمت توانست ضرر‌های روز پنج‌شنبه را جبران کند اما در جبران ضرر‌های روز چهارشنبه ناتوان ماند. قیمت هر اونس طلا در طول هفته 23 دلار سقوط کرد و از کانال 1900 به کانال 1800 رسید. حجم نوسانات بازار در این هفته بین 1859 دلار و 1913 دلار قرار داشت که تقریباً 2 برابر نوسان 30 دلاری هفته گذشته بود. اما به گفته تحلیل‌گران با توجه به برگزاری انتخابات آمریکا در هفته آینده باید انتظار نوسانات بیشتری را نیز داشت. انتخاباتی که قرار است روند اصلی آن روز سه‌شنبه آغاز شود، یعنی یک روز پس از بازگشایی بازار‌های جهانی.

نمودار طلا

نقره با 41 سنت  یعنی نزدیک به 2 درصد اقزایش روز بسیار خوبی رای برای سرمایه‌گذاران خود رقم زد. هر اونس نقره در پایان هفته به 23.64 دلار رسید. هر اونس پلاتین با 0.6 درصد افت به 842.09 دلار رسید و پالادیوم با 0.9 درصد افزایش بر روی 2210 دلار قرار گرفت.

این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان