محدودیت‌های جدید کرونا در ۴۶ شهر

محدودیت‌های جدید کرونا در ۴۶ شهر اعلام شد. معاون وزارت بهداشت با اعلام اینکه روند بیماری کرونا در کشور صعودی است تاکید کرد محدودیت‌های ۴۳ شهرستان به خاطر وضعیت بحرانی‌شان تمدید شده و مواردی نیز به آنها اضافه شده است

محدودیت‌های جدید کرونا در 46 شهر

محدودیت‌های جدید کرونا در 46 شهر اعلام شد. معاون وزارت بهداشت با اعلام اینکه روند بیماری کرونا در کشور صعودی است تاکید کرد محدودیت‌های 43 شهرستان به خاطر وضعیت بحرانی‌شان تمدید شده و مواردی نیز به آنها اضافه شده است. همچنین به گفته سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا مراقبت الکترونیکی افراد در قرنطینه با کمک وزارت ارتباطات نیز انجام می‌شود و همه مراکز درمانی مکلف شدند در این رابطه همکاری‌های لازم را انجام دهند

«علیرضا رئیسی» اعلام کرد در 25 مرکز استان و 46 شهرستان جدید محدودیت‌هایی در گروه‌های شغلی سه و چهار اعمال می‌شود: «در مراکز استان‌ها از روز چهارشنبه به مدت 10 روز محدودیت‌هایی خواهیم داشت. این مراکز استان‌ها شامل البرز، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، فارس، خوزستان، کردستان، اصفهان، قم، مرکزی، خراسان جنوبی، اردبیل، بوشهر، کرمانشاه، هرمزگان، یزد، لرستان، خراسان شمالی، ایلام، چهارمحال و بختیاری، همدان، زنجان، سمنان، کرمان و تهران است.»

رئیسی افزود: «همچنین مقررات و محدودیت‌های سخت گیرانه برای 46 شهرستان جدید نیز در رده‌های شغلی دو و سه و چهار اعمال می‌شود.» به گفته رئیسی در مجموع 89 شهرستان فعلا دچار محدودیت در رده های شغلی دو، سه و چهار هستند.

معاون وزیر بهداشت با اشاره به اسامی این 46 شهرستان نیز بیان کرد: «در آذربایجان شرقی، شهرستان‌های اهر، بناب، شبستر، میانه، در آذربایجان غربی، اشنویه، بوکان، تکاب، خوی، سلماس، نقده، در استان اصفهان، کاشان، شهرضا، مبارکه، در استان اردبیل، مشکین شهر، در استان البرز، نظرآباد، در خراسان جنوبی، بیرجند، طبس، قائنات، در استان خراسان رضوی، تربت حیدریه، سبزوار، کاشمر، گناباد، نیشابور، در استان خراسان شمالی، اسفراین، در استان سمنان، دامغان و گرمسار، در استان فارس، ممسنی، در استان کردستان، سقز، سنندج، کامیاران، مریوان در استان کرمان، زرند و شهر بابک، در استان کرمانشاه، جوانرود، سرپل ذهاب و کنگاور، در استان لرستان، دلفان، در استان مازندران، رامسر، در استان مرکزی، خمین، در استان همدان، اسدآباد، بهار، کبودرآهنگ، در استان یزد نیز بافق و میبد شهرستان‌هایی هستند که شامل محدودیت‌های گروه شغلی دو و سه و چهار به مدت یک هفته خواهند شد، اما قابل تمدید خواهد بود.»

رئیسی در مورد محدودیت‌های پایتخت نیز اعلام کرد: «حضور کارکنان در ادارات باید نهایتا 50 درصد باشد و افرادی که دچار بیماری زمینه‌ای هستند نیز باید دورکاری کنند. محدودیت‌های شغلی تهران نیز به مدت ده روز انجام خواهد شد اما فعلا تعطیلی کلی پایتخت در کار نیست.»

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان