پایان ریحانه پارسا در ایران با انتشار عکس نیمه برهنه

ریحانه پارسا هنرپیشه سینما و تلویزیون ایران که در سن ۲۲ سالگی از کشور مهاجرت کرده و به استانبول ترکیه رفت، اکنون تصویری نیمه برهنه از خود در اینستاگرامش به اشتراک گذاشت

پایان ریحانه پارسا در ایران با انتشار عکس نیمه برهنه

ریحانه پارسا هنرپیشه سینما و تلویزیون ایران که در سن 22 سالگی از کشور مهاجرت کرده و به استانبول ترکیه رفت، اکنون تصویری نیمه برهنه از خود در اینستاگرامش به اشتراک گذاشت. ریحانه پارسا پس از جدایی از مهدی کوشکی، هنرپیشه تئاتر و سینما و بازیگر سریال خانه امن شبکه اول سیما، به ترکیه رفت و ارتباطش با پویان مختاری، مهراد جم و دیگر چهره های مطرح خارج از کشور، جنجالی شد.

ریحانه پارسا با انتشار یک لایو کشف حجاب، به مسائلی درباره زندگی خود پاسخ گفت. او چندی پیش نیز در لایو مشترک با مسیح علی نژاد، خبرنگار ایرانی مقیم آمریکا، درباره دلایل خروجش از کشور و وضعیت روحی و هنری که در سال های اخیر داشت، صحبت کرد.

هنوز سلبریتی های سینما و تلویزیون، واکنشی به عکس نیمه برهنه ریحانه پارسا در آبان 99 نشان نداده اند و احتمالا در ساعات دیگر، شاهد اظهارنظرهای متفاوتی خواهیم بود.

به نظر می رسد با انتشار تصویر نیمه برهنه ریحانه پارسا در اینستاگرامش که با هشتگ خودت باش نیز همراه شده است، او همچون مهناز افشار و گلشیفته فراهانی، سلبریتی های سابق سینمای ایران، قصد بازگشت به وطن ندارد. اینکه آیا ریحانه پارسا نیز مثل گلشیفته فراهانی با انتشار تصاویر نیمه برهنه از خود قصد حضور در فعالیت های هنری برای ژورنال ها و موسسات خارج از کشور دارد، مشخص نیست.

اما ریحانه پارسا در اینستانوشته ای که جمعه شب منتشر کرد و صدها هزار لایک داشت گفت که بگذار زمین بچرخد و زمان برقصد، خدا هم ساز خودش را بزند. این سرور که تمام شود، من با خر شیطان خواهم آمد. ریحانه پارسا اخیرا هشتگ خودت باش را در بیو پروفایلش در اینستاگرام قرار داد که احتمالا بی ارتباط با تصویر نیمه برهنه او نیست.

 

بعضی از 800 هزار فالوئر ریحانه پارسا پس از انتشار عکس نیمه برهنه او در اینستاگرام، با ارسال کامنت هایی، به نقد یا حمایت از این رفتار ژورنالیستی وی در شبکه اجتماعی پرداختند. بعضی با کنایه یا طنز نوشته بودند که موفق باشی، خیلی زوده، مسیر گلشیفته مبارک!، به آرزوی شاخ شدنت رسیدی، سایت قمارت مبارک، برهنگی فرهنگی و فرهنگ برهنگی، تو دیگه برهنه نشود لطفا، تو میتونی!، این روسری چی بود، به پست جنجالی ریحانه پارسا واکنش نشان دادند.

به نظر می رسد در روزهای پایانی پاییز 99، یکی از پر کامنت ترین و جنجالی ترین پست های سلبریتی ایرانیان در اینستاگرام مربوط به پست جنجالی جمعه شب ریحانه پارسا باشد.

ویدیو کشف حجاب ریحانه پارسا بیش از 2 میلیون بار بازدید شد و قریب به 7 هزار کامنت دریافت کرد. ریحانه پارسا در اینستاگرام جدیدش، 15 عکس به اشتراک گذاشته و 800 هزار دنبال کننده دارد. ریحانه پارسا 14 صفحه را در اینستاگرام دنبال می کند.

ریحانه پارسا در اینستاگرام، شهربانو منصوریان، سهیلا منصوریان، مستانه مهاجر، سمیرا الفت، بابک کریمی، تینا پاکروان، مهناز افشار و سینما دیلی را دنبال کرده است.

عکس برهنه ریحانه پارسا

از کلکسیون پرتره هایی که در سال 99، ریحانه پارسا در اینستاگرامش به اشتراک گذاشت

ریحانه پارسا 33 هفته پیش در پستی درباره قضاوت های مردم صحبت کرده بود و گفته بود:

من مدت هاست عادت کردم :
به
دلسوزی های شما ،
قضاوت های شما
پیش فرض های شما ،
احتمالات شما ،
فحش های شما ،
دوست نداشته های شما
و هزار و یک چیز شما دوست عزیز؛ «ترک عادت خود مرض است »😊 اینجانب مدت هاست توسط خود شما سرْ شده و عاشقانه دوستتان دارد دوستان مجازی و عزیز من ❤️

عکس نیمه برهنه ریحانه پارسا

تصویر صفحه مربوط به هشتگ خودت باش در اینستاگرام

در هشتگ خودت باش که ریحانه پارسا از آن به عنوان هشتگ دیده شدن بهتر و بیشتر عکس برهنه جدید خود استفاده کرده، بیش از 99 هزار تصویر تگ شده است. به نظر می رسد این هشتگ ، در نیمه دوم سال کرونایی 99، با استقبال بیشتر ایرانیان به خصوص فعالان دیجیتال مارکتینگ قرار بگیرد تا به معرفی کالا و خدمات خود بپردازند.

احتمالا از 17 آبان، در کنار اخبار مربوط به بازداشت رضا تبریزی، ورزشکار معروف مشهد و انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، بحث ها درباره عکس نیمه برهنه ریحانه پارسا، در کانون توجه کاربران ایرانی شبکه های اجتماعی قرار بگیرد.

 

 
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان