فاجعه در پرسپولیس؛ بازیکنان از گل‌محمدی پول قرض گرفتند

تسنیم نوشت: باشگاه پرسپولیس از نظر مالی شرایط بسیار بدی دارد تا جایی که برخی بازیکنان این تیم مجبور شده‌اند از سرمربی تیمشان پول قرض بگیرند.

فاجعه در پرسپولیس؛ بازیکنان از گل‌محمدی پول قرض گرفتند

مشکلات باشگاه پرسپولیس با تغییر مدیریت هم حل نشده و شرایط مالی این باشگاه به قدری آشفته است که برخی از بازیکنان این تیم مجبور شده‌اند از یحیی گل‌محمدی پول قرض بگیرند.

اگرچه مدیریت قبلی باشگاه پرسپولیس مدعی بود که با بازیکنان این تیم بابت قرارداد فصل پیش‌شان تسویه حساب کرده اما نفرات جدید این تیم اکثرا بدون دریافت مبلغی، قرارداد امضا کرده‌اند و حتی برخی از آنها پول رضایت‌نامه‌شان را از جیب دادند تا بعدا از باشگاه دریافت کنند که این اتفاق هنوز رخ نداده است.

مدیریت پیشین پرسپولیس برای اینکه طلب برانکو را پرداخت کند مجبور شد از کارگزار باشگاه پول بگیرد تا حدی که کارگزار این باشگاه از 110 میلیاردی که باید در مدت یک سال به پرسپولیس پرداخت می‌کرد، تاکنون 75 میلیارد تومان داده است.

این مسئله نشان می‌دهد که باشگاه پرسپولیس برای پرداخت قرارداد این فصل بازیکنان و مربیانش با مشکل جدی مواجه است و نمی‌تواند فقط روی کارگزار خود حساب کند. در بین اعضای هیئت مدیره این باشگاه هم افرادی پیدا نمی‌شوند که بخواهند پولی به باشگاه ترزیق کنند. می‌ماند پاداش آسیایی که به خاطر تحریم‌ها حداقل چند ماهی زمان می‌برد که به باشگاه پرسپولیس برسد.

ابراهیم شکوری معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس هم امروز اعلام کرد که تنها حدود 7 میلیون تومان در حساب باشگاه پرسپولیس است! حساب تقریبا خالی باشگاه پرسپولیس به معضلی بزرگ برای این باشگاه تبدیل شده و در این شرایط گل‌محمدی مجبور شده به برخی از بازیکنانش که از شهرستان آمده و در هتل اقامت دارند پول قرض بدهد. به طور حتم در شأن فینالیست آسیا نیست که بازیکنانش از سرمربی پول قرض کنند و باید دید باشگاه پرسپولیس چه زمانی از نظر مالی به ثبات می‌رسد.

256 251

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان