ساخت قلک با وسایل دور ریختنی و ساده برای کودکان

دو روش جالب و دیدنی برای ساخت قلک با وسایل دور ریختنی بسیار ساده را در این مطلب مشاهده نموده و از این طریق اقدام به ساخت انواع قلک های پول زیبا و جالب با وسایل ساده برای کودکان در سنین مختلف نمایید.

ساخت قلک با وسایل دور ریختنی و ساده برای کودکان

قلک پول یکی از وسایل کاربردی و جالب است که اغلب والدین سعی می کنند با تهیه آن، کودکان را از سنین خردسالی با نحوه پس انداز نمودن آشنا نمایند. قلک های پول موجود در بازار تنوع بالایی دارند که می توان به راحتی آنها را خریداری نمود اما اغلب والدین باذوق و سلیقه سعی می کنند خود اقدام به ساختن قلک برای بچه ها نمایند و کودکان را نیز با روش های ساخت قلک های جالب و زیبا آشنا کنند.

برای ساختن قلک می توان از انواع وسایل دور ریختنی و ساده استفاده نمود و از این طریق صاحب قلک زیبا و جالبی شد. در ادامه دو روش مجزا برای درست کردن قلک های پول را معرقی می نماییم که شما با الگوبرداری از این آموزش ها و استفاده از ایده های خلاقانه خود می توانید اقدام به ساختن انواع قلک نمایید.

ساخت قلک پول برای کودکان با ایده های خلاقانه و جدید :

اولین روش پیشنهادی برای ساختن قلک استفاده از بطری های بی مصرف است. شما می توانید از انواع بطری نوشابه یا بطری آب استفاده نمایید و با روشی که ذکر می کنیم قلک زیبایی بسازید. در مباحث قبل به معرفی ایده هایی برای ساختن کاردستی با بطری خالی پرداخته ایم، که آنها نیز می توانند در زمینه ساختن و تهیه قلک کمک کنند. برای این کار شما نیاز به تکه ایی مقوا یا کاغذ رنگی، یک عدد بطری خالی و چسب و قیچی دارید تا قلک زیبایی بسازید.

قلک با وسایل دور ریختنی و ساده

برای شروع سطح بطری را با تکه مقوا بپوشانید، انتخاب اندازه و رنگ مقوا کاملا سلیقه ایی است و شما می توانید به دلخواه از انواع مقوا و یا کاغذ رنگی استفاده کنید.

قلک با وسایل دور ریختنی

حال با استفاده از مقوا برای قلک پا و دم بسازید و با استفاده از چسب به آن متصل نمایید. این نوع قلک را می توان به شکل حیوانات مختلف ساخت.

آموزش ساخت قلککاردستی قلک پول

حال با اتصال چشم ها، کاردستی حیوانات خود را تکمیل کنید.

مراحل ساختن قلک با بطری

در ادامه تصویر تکمیل شده این کاردستی کودکانه زیبا را مشاهده می فرمایید که با ایجاد برشی مناسب در قسمت بالای آن تبدیل به قلک زیبایی شده است.

آموزش ساخت کاردستی قلک

روش دوم که برای ساختن قلک کودکانه مورد استفاده قرار می گیرد با استفاده از بادکنک، چسب چوب و مقداری کاغذ باطله است. این آموزش می تواند برای ساخت انواع کاردستی با مواد دور ریختنی و مواد بی استفاده مورد استفاده قرار بگیرد.

ساخت انواع قلک با وسایل ساده

بدین منظور ابتدا بادکنک را باد کرده و محکم ببندید، سپس در ظرفی مناسب مقداری چسب چوب و آب را مخلوط کرده و هم بزنید تا چسب تا حدودی رقیق شود.

آموزش ساخت قلک سادهساختن قلک با وسایل ساده

برای درست کردن قلک با این روش تکه های کاغذ باطله را با استفاده از چسب چوب روی بادکنک بچسبانید و سطح بادکنک را صاف کنید.

مدل ساخت قلک برای بچه هامراحل ساخت قلک برای بچه ها

در قسمت بالای بادکنک شکافی مناسب ایجاد نمایید. این شکاف باید به اندازه ایی باشد که بتوانید اسکناس و سکه را به راحتی داخل قلک بیندازید.

آموزش ساختن قلک کودکان

حال شما بخش اصلی بادکنک را تهیه نموده اید، در این مرحله همه چیز به خلاقیت و ابتکار شما بستگی دارد، می توانید با اضافه کردن بخش هایی تحت عنوان چشم و دهان به بادکنک، آن را تبدیل به حیوانی بامزه نمایید.

قلک با وسایل دور ریختنی و ساده

در مرحله آخر سطح قلک را با اسپری رنگ کنید و سپس با استفاده از ماژیک صورت آن را تکمیل کنید.

قلک دست ساز آسان و زیباآموزش ساختن قلک فانتزی

قلک زیبا و جالب ما تکمیل شد، شما می توانید این کاردستی آسان را به شکل و رنگ دلخواه تهیه نمایید و مورد استفاده قرار دهید.

درست کردن قلک برای کودکان

مدل های متنوع و زیبای قلک دست ساز

وسایل دور ریختنی همچون انواع بطری های پلاستیکی، قوطی های فلزی، جعبه کارتن و بسیاری از وسایل از این دست را می توان برای درست کردن قلک به کار برد. هنر استفاده از این وسایل برای ساختن قلک تنها به ذوق و خلاقیت شما بستگی دارد و به سادگی می توانید قلک مدنظر خود را بسازید و اسکناس های خود را در این قلک های دست ساز جالب پس انداز نمایید.

در ادامه آموزش ساختن قلک، مجموعه ای متنوع و دوست داشتنی از انواع مدل های قلک دست ساز را گردآوری کرده ایم که شما همراهان عزیز می توانید این قلک های ساخته شده با وسایل ساده که به عنوان کاردستی کودکانه با وسایل دورریختنی نیز مورد استفاده قرار می گیرد را مشاهده نمایید و با الگوبرداری از این مدل های ساده و متنوع ساختن قلک زیباترین و  خلاقانه ترین مدل قلک را بسازید، از این رو در ادامه شما را به تماشای این قلک های دست ساز جالب و فانتزی دعوت می نماییم.

ساخت قلکی جالب

ساخت قلکی متفاوت

ساخت قلک با ایده ای خلاقانه

ساخت قلکی خاص

ساخت قلکی ایده آل

ساخت قلکی کارتنی

ساخت قلک با ایده ای جدید

ساخت قلکی دوست داشتنی

ساخت قلکی تماشایی

مدل جالب ساختن قلک

مدل جدید ساختن قلک

مدل فانتزی ساختن قلک

ساخت قلک با ایده ای ساده

مدل متفاوت ساختن قلک

مدل خلاقانه ساختن قلک

مدل کودکانه ساختن قلک

مدل ساده ساختن قلک

مدل بی نظیر ساختن قلک

با دو روش مجزا و جالب برای ساخت قلک پول آشنا شدید که هر یک می توانند ایده قابل توجهی برای شما عزیزان برای ساختن قلک باشند. شما دوستان گرامی همچنین می توانید با مراجعه به بخش کاردستی با دیگر روش های و ایده های خلاقانه و جالب در زمینه درست کردن کاردستی ها و وسایل مختلف آشنا شوید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان