ساخت دستبند با روش های ساده و فوق العاده شیک

ساخت دستبند با وسایل ساده و معمولی یکی از کارهای هنری جالب است که با یادگیری آن می توانید دستبند های زیبایی را برای خود و اطرافیانتان تهیه نمایید. در این مقاله با آموزش ساخت انواع دستبند ما را همراهی نمایید.

ساخت دستبند با روش های ساده و فوق العاده شیک

آموزش ساخت دستبند یکی از آموزش های پرطرفدار خصوصا در بین جوان ها است، در این مطلب قصد داریم به صورت مرحله به مرحله نحوه درست کردن دو نوع دستبند زیبا و شیک را آموزش دهیم که با یادگیری آنها، می توانید دستبند های مختلف دیگر را نیز تهیه نمایید. تا پایان همراه ما باشید و از آموزش های ارائه شده در جهت ساختن انواع دستبند با وسایل ساده نهایت استفاده را ببرید.

آموزش مرحله به مرحله ساخت دستبند دخترانه زیبا :

برای ساختن دستبند می توانید از وسایل ساده و در دسترس استفاده کنید و با کمی خلاقیت و ابتکار به تهیه انواع دستبند بپردازید. همانگونه که گفتیم قصد داریم در این مطلب به معرفی آموزش های زیبا و جالب در زمینه ساختن دو نوع دستبند بپردازیم که مطمئنا این آموزش ها برای شما نیز جذاب خواهد بود. تا پایان همراه ما باشید.

ساخت دستبند چرمی با زنجیر :

برای تهیه این دستبند زیبا و شیک شما به زنجیر که در همه خرازی ها موجود است نیاز دارد، زنجیر را به اندازه مچ دست تان تهیه نمایید. از دیگر وسایل مورد نیاز قفل دستبند و همچنین نوارهای چرمی باریک یا کامواهای ضخیم است که با تهیه آنها می توانید اقدام به ساختن و بافت دستبند های زیبا نمایید.

دستبند با وسایل ساده و معمولی

بعد از اینکه زنجیر را به اندازه مچ دست برش زدید، برای شروع بند را به سر یکی از زنجیر ها گره بزنید.

نحوه بافت دستبند

حال یک بند را ثابت کنار زنجیر نگه داشته و بند دیگر را از دانه های زنجیر رد می کنیم به گونه ایی که از روی بند ثابت رد شود و آن را محکم می کنیم. (توجه داشته باشید که دو بند حاصل گره زدن ما می باشند و در اصل یک بند به دو قسمت تقسیم شده است) این کار را تا انتهای زنجیر انجام دهید.

آموزش ساخت دستبندساخت دستبندهای چرمی ساده

بعد از اتمام، بند دیگری برداشته و آن را مجدد به دانه اول زنجیر گره زده و مشابه مراحل قبل اقدام به بافت می نماییم.

آموزش ساخت دستبندهای ساده

بعد از اتمام کار، بند ها را برش زده و گره می زنیم. سپس از قفل دستبند استفاده نمایید.

ساخت دستبند ساده با چرم و زنجیرآموزش ساخت دستبندهای چرم

دستبند چرمی ما آماده است. می توانید آن را در رنگ های مختلف تهیه نموده و از این دستبند های شیک و زیبا نهایت استفاده را ببرید.

دستبند چرمی زیبا و شیک

ساختن دستبندهای دخترانه :

برای درست کردن دومین دستبند به مقداری نخ قلاب بافی با رنگ دلخواه، چند سانتیمتر زنجیره سنگی یا نگینی، چند حلقه کوچک و قفل دستبند نیاز دارید.

آموزش ساخت دستبندهای دخترانه

ابندا زنجیره سنگی را به اندازه دلخواه برش زدهف آخرین سنگ را داخل یکی از حلقه ها گذاشته و آن را با دم باریک محکم نمایید.

آموزش ساخت دستبندهای ساده

مقداری نخ قلاب بافی را بریده و آن را از حلقه رد نمایید و محک کنید.

مدل دستبند دخترانه

نصف نخ را برگردانده و گره بزنید. این کار به محکم شدن دستبند شما کمک می کند.

آموزش مرحله به مرحله انواع دستبند

توجه داشته باشید که هدف از گره زدن نخ های قلاب بافی علاوه بر استحکام بیشتر دستبند، زیبایی بخشیدن به آن نیز می باشد. پس سعی کنید مطابق تصاویر به این کار بپردازید و در آخر با استفاده از فندک نخ قلاب بافی را بسوزانید.

آموزش ساخت دستبند سادهدستبند نگینی دست ساز

همانگونه که مشاهده نمودید، درست کردن این نوع دستبند به راحت انجام گرفتف با کمی خلاقیت و ابتکار می توانید اقدام به ساخت گردنبند و گوشواره ست با این دستیند نیز نمایید. در ادامه تصاویری از مدل های متنوع و زیبای این نوع دستبند را مشاهده می فرمایید که هر یک می توانند ایده جالبی برای ساختن دستبند توسط شما باشند.

مدل دستبند دخترانه دست سازمدل دستبند دخترانه سادهنحوه ساخت انواع دستبند ساده

آموزش تصویری انواع مدل دستبند دست ساز و زیبا

دستبند از جمله اکسسوری ها و زیورآلات زیبا و جذاب در بین خانوم ها و آقایان می باشند که امروزه انواع دست ساز آن طرفداران زیادی دارند و با داشتن کمی ذوق و خلاقیت می توانید به راحتی اقدام به درست کردن دستبندهای زیبایی در منزلتان کنید و آن را با لباس خود ست کنید. در ادامه تصاویر بالا، الگو های جذاب و متنوع دیگری از آموزش تصویری ساختن انواع دستبند دست ساز دخترانه گلچین کرده ایم که امیدواریم بعد از مشاهده تصاویر، بتوانید از این مدلهای دستبند ایده بگیرید و دستبند های زیبایی در منزل بسازید.

ساخت انواع دستبندهای زیبا

ساختن دستبند های زیبا در منزل ضمن اینکه یک نوع هنر و خلاقیت جذاب می باشد، می تواند ایجاد سرگرمی کرده و حتی منبعی برای درآمد باشد، حال ایده های جذاب زیادی برای ساختن دستبند با استفاده از منجوق، مروارید، مهره، پارچه و بسیاری از وسایل دور ریختنی و تزئینی دیگر وجود دارد، بنابراین در صورتی که علاقمند به یادگیری مدلهای دیگری از آموزش دستبند شیک و زیبا با وسایل ساده هستید، می توانید از جدیدترین مدلهای دستبند دست ساز به همراه آموزش تصویری هر یک از آنها, در اینجا دیدن کنید و به راحتی الگو بگیرید.

ساخت دستبندی چرمی

ساخت دستبندی خلاقانه

آموزش انواع دستبند

ساخت دستبندی با روبان و مروارید

ساخت دستبندی با مروارید

ساخت دستبند جذاب و ساده

ساخت دستبندی ساده و زیبا ساخت دستبندی دخترانه

ساخت دستبند دست ساز زیبا

ساخت دستبندی شیک

ساخت دستبندی زیبا

ساختن مدل  دستبند

ساختن دستبند

ساخت دستبند دخترانه دست ساز

امیدواریم آموزش های ارائه شده در زمینه ساختن دستبند برای شما نیز مفید بوده باشد و با استفاده از نکات مطرح شده در این آموزش ها، دستبند دلخواه و ایده آل خود را تهیه نمایید. همچنین می توانید با مراجعه به بخش کاردستی از دیگر آموزش های جالب و جدید در زمینه های مختلف و برای ساختن وسایل تزیینی جدید نهایت استفاده را ببرید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان