بهترین هتل قشم برای اقامت کدام است؟

جزیره قشم همواره به دلیل زیبایی و طبیعت فوق العاده آن، مقصد بسیاری از گردشگرانی است که دوست دارند تا به یک جزیره زیبا و چشم نواز سفر کرده و از جاذبه های فوق العاده زیبا آن بازدید کنند. اگر شما نیز علاقه مند هستید تا به خلیج فارس سفر کرده و یکی از زیباترین جزیره های آن را بازدید کنید، بهترین گزینه برای شما قشم است. اما مهم ترین پارامتری که می تواند تجربه سفر به قشم را برای شما لذت بخش کند، هتل شما است.
اگر شما در یک هتل با کیفیت و درجه یک ساکن باشید، بی شک می توانید یک تجربه فوق العاده را بدست آورید ولی اگر هتل شما به هر دلیلی دچار مشکل باشد، تجربه کلی سفر شما به صورت جدی تحت تاثیر قرار میگیرد. برای حل این مشکل قصد داریم تا در این مطلب نگاهی به بهترین هتل های قشم برای اقامت انداخته و آن ها را به شما معرفی کنیم.

 

هتل قشم

هتل های قشم

جزیره قشم به هیچ عنوان از نظر تعدد هتل ها چیزی از شهر های گردشگر پذیر ایران کم ندارد ولی برای آن که یک سفر فراموش نشدنی و هیجان انگیز به این جزیره داشته باشید، لازم است تا در بهترین هتل قشم اقامت کنید. در این بخش شما را با نام هتل های درجه یک جزیره قشم آشنا خواهیم کرد.
هتل فولتون: این هتل که در سال 94 بهره برداری شده است یکی از متفاوت ترین هتل های موجود در جزیره قشم است. این هتل بسیار زیبا از سه ساختمان با کاربری هتل، آپارتمان و ویلا تشکیل شده و شما می توانید لحظات فوق العاده ای را در آن سپری کنید. اگر به دنبال یک هتل خاص در جزیره قشم می گردید، هتل فولتون گزینه بسیار خوبی برای شما محسوب می شود.
هتل آتامان: هتل آتامان در سال 96 در جزیره قشم افتتاح شد. این هتل بسیار زیبا که 7 طبقه دارد، با امکانات رفاهی فوق العاده خود، یکی از بهترین گزینه ها برای مسافرین است. مزیت هتل آتامان موقعیت جغرافیایی آن است که باعث شده تا شما بتوانید به سرعت به مراکز خرید محبوب جزیره رسیده و از این مراکز خرید کنید.
هتل ساحل طلایی: هتل ساحل طلایی در 15 کیلومتری قشم واقع شده است. این هتل که یکی از بی نظیر و زیباترین هتل های جزیره قشم است، یکی از مکان های بسیار تمیز و خلوت این جزیره نیز به حساب می آید. اگر شما جز مسافرانی هستید که به دنبال آرامش می گردید و هدف شما از سفر به قشم ریلکس کردن و دوری از استرس های روزمره زندگی در شهر های صنعتی است، هتل ساحل طلایی بهترین گزینه برای اقامت شما خواهد بود.
هتل ارم: هتل ارم قشم با امکانات رفاهی خود، یکی از بهترین هتل های جزیره به حساب می آید. شما می توانید از امکانات فوق العاده این هتل استفاده کرده و لحظات فراموش نشدنی را در این هتل تجربه کنید. هتل ارم قشم سعی کرده تا بهترین امکانات را در اختیار مسافران خود قرار دهد.

امکانات هتل های قشم

هتل های جزیره قشم امکانات مختلفی را به مسافرین ارائه می دهند. از مهم ترین امکانات موجود در هتل های جزیره قشم، می توان به موارد زیر اشاره کرد:
• سالن کنفرانس
• نمازخانه
• سالن بیلیارد
• اینترنت
• کافی شاپ
• روم سرویس
• تاکسی سرویس
• رستوران
• لباسشویی
• صندوق امانات
• سیستم اعلام حریق
• اتاق چمدان
• سالن بدنسازی
این امکانات تنها بخشی از امکانات رفاهی در هتل های جزیره قشم می باشد که شما می توانید از آن ها استفاده کنید.

قیمت هتل های قشم

پس از بررسی هتل در قشم ، وقت آن رسیده تا نگاهی به قیمت هتلهای قشم انداخته و اطلاعات کاملی را در رابطه با مسئله قیمت هتل های قشم به شما ارائه دهیم. شما با مطالعه این بخش می توانید بهترین هتل های قیمت مناسب را برای تور قشم خود پیدا کرده و لوکس ترین هتل های قشم را برای شروع یک سفر رویایی رزرو کنید.

اگر قصد دارید تا یک تور قشم  را آغاز کنید، توجه به قیمت هتل ها یکی از مهم ترین پارامترهایی است که می تواند به شما کمک کند تا سفر خوبی داشته باشید.
قیمت هتل فولتون
اتاق دو تخته دابل: شبی 780000 تومان
اتاق دو تخته تویین: شبی 400000 تومان
سوئیت: شبی 980000 تومان
قیمت هتل آتامان
اتاق دو تخته دابل: شبی 600000 تومان
اتاق دو تخته تویین: شبی 600000 تومان
سوئیت: شبی 740000 تومان
قیمت هتل ساحل طلایی
اتاق دو تخته دابل: شبی 555000 تومان
اتاق دو تخته تویین: شبی 555000 تومان
سوئیت: شبی 880000 تومان
قیمت هتل ارم
اتاق دو تخته دابل: شبی 600000 تومان
اتاق دو تخته تویین: شبی 600000 تومان
سوئیت: شبی 740000 تومان
با توجه به این قیمت ها، شما می توانید بهترین هتل را در جزیره قشم، با توجه به بودجه خود انتخاب کرده و آن را رزرو کنید.

 

هتل قشم

رزرو هتل در قشم

ممکن است برخی از گردشگران Qeshm Island Tour نحوه رزرو هتل در قشم را ندانند. برای رزرو هتل قشم  از روش های مختلفی می توانید استفاده کنید. در این بخش قصد داریم تا روش های رزرو هتل در قشم را بررسی کنیم.
رزرو از طریق تماس
اولین روشی که شما می توانید از طریق آن، یک هتل در قشم را رزرو کنید، تماس تلفنی با هتل است. شما می توانید با هتل مورد نظر خود تماس گرفته و به صورت تلفنی، اقدام به رزرو هتل مورد نظر خود کنید.
رزرو از طریق سایت هتل
امروزه تمامی هتل ها دارای یک سایت هستند تا مسافران بتوانند این هتل ها را به صورت اینترنتی رزرو کرده و برای تاریخ مورد نظر خود اتاقی در هتل داشته باشند. شما می توانید به سایت هتل مورد نظر خود رفته، در تاریخی که قصد سفر به جزیره قشم را دارید، وضعیت اتاق ها را بررسی کنید و درخواست خود را ثبت کنید.
رزرو از طریق سامانه های رزرواسیون هتل
امروزه سامانه های رزرواسیون بسیار زیادی ایجاد شده اند که به شما کمک می کنند تا بتوانید به صورت یکپارچه به تمامی هتل های ایران دسترسی داشته و هتل مورد نظر خود را رزرو کنید. این سامانه ها علاوه بر امکان رزرو آنلاین، تخفیف های فوق العاده ای را نیز برای مسافران در نظر گرفته اند تا شما بتوانید، با قیمت مناسبی اقدام به رزرو اتاق در هتل کنید.
حضور فیزیکی در هتل
آخرین روشی که می توانید از طریق آن در قشم هتل رزرو کنید، رفتن به هتل های مورد نظرتان است. البته این روش ریسک بسیار بالایی دارد زیرا ممکن است برای شما در زمان مراجعه اتاق خالی وجود نداشته باشد، به همین دلیل پیشنهاد می شود که از روش های دیگری برای رزرو هتل استفاده کنید.

 

هتل قشم

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان