اعطای جایزه اِمی به فرماندار نیویورک برای اطلاع‌رسانی موثر کرونا

جایزه بنیان‌گذاران آکادمی علوم و هنرهای تلویزیونی بین‌المللی آمریکا (امی) در سال ۲۰۲۰ به دلیل اطلاع‌رسانی تلویزیونی موثر و مستمر درباره کرونا، به فرماندار نیویورک اعطا می‌شود.

اعطای جایزه اِمی به فرماندار نیویورک برای اطلاع‌رسانی موثر کرونا

جایزه بنیان‌گذاران آکادمی علوم و هنرهای تلویزیونی بین‌المللی آمریکا (امی) در سال 2020 به دلیل اطلاع‌رسانی تلویزیونی موثر و مستمر درباره کرونا، به فرماندار نیویورک اعطا می‌شود.

به گزارش ایرنا به نقل از ورایتی، جایزه بین‌المللی بنیان‌گذاران آکادمی علون و هنرهای تلویزیونی آمریکا موسوم به امی (Emmy) به دلیل رهبری و برقراری ارتباط موثر در دوره شیوع کرونا به اندرو کوئومو فرماندار نیویورک اهدا می‌شود.

این جایزه در تقدیر از استفاده کوئومو از جعبه جادویی برای اطلاع‌رسانی و اطمینان‌بخشی به بینندگان در دوره همه‌گیری، به وی اعطا می‌شود. جایزه بنیان‌گذاران امی در هردوره به فردی تعلق می‌گیرد که در پیوند با انسانیت مشترک پا را از مرزبندی‌های فرهنگی فراتر می‌گذارد. از جمله برندگان این جایزه می‌توان به اپرا وینفری، استیون اسپیلبرگ، جی جی ابرامز و رایان مورفی اشاره کرد.

کوئومو به دنبال شیوع کرونا از روز دوم مارس (12 اسفند 98) به برگزاری کنفرانس‌های خبری روزانه روی آورد و این کار را تا ماه ژوئن ادامه داد. آخرین کنفرانس خبری وی روز 19 ژوئن (30 خرداد 99) و با حضور خبرنگارانی از سی ان ان، ام اس ان بی سی، فاکس نیوز و دیگر ایستگاه‌های خبری ملی و محلی برگزار شد. این کنفرانس‌های خبری در مجموع حدود 59 میلیون بیننده داشتند.

اگرچه نشست‌های خبری کوئومو بیشتر با هدف آموزش اهالی نیویورک و اطلاع‌رسانی به آنها برگزار می‌شد، اما مخاطبانی که از این جلسات متوالی بهره‌مند می‌شدند از محدوده نیویورک فراتر رفت.

اندرو کوئومو از سال 2010 فرماندار نیویورک شد و در انتخابات سال‌های 2014 و 2018 در مقام خود ابقا شد. این سیاستمدار دمکرات در دولت بیل کلینتون نیز وزیر مسکن و توسعه شهرسازی آمریکا بود.

ویروس کرونا اواسط ماه دسامبر (24 آذر) در شهر ووهان در استان هوبی چین گزارش شد. ابتدا از این بیماری به عنوان ذات‌الریه نام برده می‌شد اما کمیسیون ملی بهداشت چین در 30 دسامبر سال 2019 (9 دی ماه 98) به صورت رسمی شیوع این ویروس را در چین اعلام کرد.

این بیماری که به تدریج به کشورهای مختلف سرایت و سازمان جهانی بهداشت از آن با واژه همه‌گیری یاد کرد، تا لحظه تنظیم خبر 55 میلیون و 600 نفر را در جهان مبتلا کرده است که از این میان بیش از یک میلیون و 300 هزار نفر جان باخته‌اند.

در نیویورک تاکنون 596 هزار نفر به کرونا مبتلا شده و بیش از 33 هزار نفر در اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده‌اند.

اشتراک گذاری در:

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان