تست حیوانی روغن بنفشه بعد از موفقیت تست انسانی!

امسال المپیک برگزار نشد اما کرم رقابت بشریت با برگزاری مسابقاتی مهیج‌تر از المپیک؛ آرام شد!

تست حیوانی روغن بنفشه بعد از موفقیت تست انسانی!

فرقش با المپیک هم این بود که بجای مبارزه با همدیگر این بار باید با حریفی بنام کووید 19 دست به یقه می‌شدند و به اصطلاح #کرونا- را-باید-شکست- میدادند! اصولا طبع آدمیزاد جوری است که اگر هر چهار سال ثابت نکند چه کسی «قویترین» ؛«سریعترین» و «بالاترین» است، از غصه، سیستم ایمنی بدنش ضعیف می‌شود و کرونا می‌گیرد. خبر خوب اینکه نتایج کشور عزیزمان طی این مسابقات در هر 3 گزینه بالا به شرح زیر، بسیار درخشان‌تر از نتایج المپیک بود.

سریعترین:
در این مسابقات؛ کشوری که می‌توانست سریعترین کیت تشخیص کرونا را ارائه دهد؛ برنده بی‌چون و چرای این رقابت‌های نفس‌گیر می‌شد. خوشبختانه در این رشته متخصصان متعهد ما  به شکل غافلگیرانه‌ای و با جایگزینی فناوری «درب قابلمه» بجای «کیت تشخیص» وارد عرصه رقابت‌ها شدند و سریعترین ویروس‌یاب از راه دور را ارائه کردند ویروس‌یابی که زیر ده ثانیه ویروس را کشف و خنثی می‌کرد و در نتیجه روی «بولت» و هر چه قهرمان دوی سرعت المپیک بود را کم می کرد! بله ما بازهم فعل خواستن را صرف کردیم و توانستیم با اختلاف فاحشی پیروز میدان شویم. 

بالاترین:
در این مسابقات کشوری که می توانست بالاترین آمار بهبودیافتگان و یا بالاترین عدم ابتلا به کرونا را انتشار می‌داد پیروز میدان می‌شد که خوشبختانه بازهم به مدد آمار دقیق مسئولین؛ کشور ما توانست بالاتر از کشورهای پیشرفته خصوصا آمریکا در این مورد هم سنگ تمام بگذارد و مقام شایسته‌ای را کسب کند!

قویترین:
اما مهمترین مسابقات این دوره از رقابت‌ها کشف واکسن و یا داروی ضد کرونا بود که بازهم کشور ما در این زمینه با تولید داروهایی که نام علمی‌شان چندان مودبانه نبود حرف اول و آخر را زد داروهایی با نام ژنریک: ادرار شتر ؛ روغن بنفشه ؛ نیش زنبور ؛ عنبرنسارا و.... که البته سیرت‌شان بهتر از صورت‌شان بود! اما چیزی که داروهای موثر ما را نسبت به کشفیات سایر کشورها متمایز می‌کرد این بود که داروهای فوق درابتدا روی انسان  تست شدند  و بعد از موفقیت؛ روی حیوان آزمایش شدند!

* منتشر شده در خبرگزاری ایسنا

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان