شناسایی اجساد حادثه اتوبوس کارکنان پالایشگاه اصفهان

مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان از شناسایی هر چهار جسد مربوط به حادثه واژگونی اتوبوس کارکنان پالایشگاه اصفهان خبر داد.

به گزارش تابناک به نقل از مهر، علی سلیمانی‌پور با اشاره به کاهش آمار مراجعه در خصوص نزاع به مراکز پزشکی قانونی استان اصفهان در هفت ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته اظهار داشت: در این بازه زمانی 25 هزار و 449 نفر در این زمینه به مراکز پزشکی قانونی استان اصفهان مراجعه کرده‌اند که این آمار در سال گذشته 28 هزار و 339 مورد بوده است.

وی افزود: از تعداد کل مراجعه کننده برای نزاع به پزشکی قانونی استان اصفهان در سال جاری هشت هزار و 791 نفر زن و 18 هزار و 519 نفر مرد بوده‌اند.

مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان همچنین به آمار هفت ماهه فوت ناشی از حوادث کار در استان اصفهان اشاره کرد و گفت: در این بازه زمانی 62 نفر که همگی مرد بودند در این حوادث جان باخته‌اند.

1439 نفر در حوادث کار اصفهان آسیب دیدند

وی در خصوص مصدومین ناشی از حوادث کار در استان اصفهان نیز ابراز داشت: یک هزار و 439 نفر در سال جاری در محل کار صدمه دیدند که از این تعداد 70 نفر زن و یک هزار و 369 نفر مرد بوده‌اند.

سلیمانی‌پور مرگ و میر ناشی از مصرف قرص برنج در اصفهان را 6 نفر شامل پنج مرد و یک زن اعلام کرد و گفت: این آمار در مقایسه با 14 مرگ و میر در این زمینه با کاهش خوبی رو به رو بوده است.

وی در خصوص شناسایی اجساد حادثه واژگونی خودروی سرویس کارکنان پالایشگاه اصفهان نیز ابراز داشت: هر چهار جسد این حادثه شناسایی شده است، اسامی این اجساد سید حمید موسوی، نادعلی صالحی، رضا کیماسی و خداوردی بهارلویی بوده که به خانواده‌های آن‌ها تحویل شده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان