اسرائیل میشل عون را به دیداری مستقیم دعوت کرد

وزیر انرژی رژیم صهیونیستی با ارسال پیامی به رئیس جمهوری لبنان از وی برای دیدار مستقیم و رو در رو در یک کشور اروپایی به منظور گفت‌وگو در خصوص ترسیم مرزهای دریایی دعوت به عمل آورد.

 

به گزارش  تابناک به نقل از سایت شبکه خبری روسیا الیوم، یووال اشتاینتس، وزیر انرژی رژیم صهیونیستی خاطرنشان کرد: من اطمینان دارم اگر دیداری مستقیم و رو در رو در یک کشور اروپایی داشته باشیم و بتوانیم مذاکرات علنی یا محرمانه برگزار کنیم فرصتی مناسب جهت حل اختلافات بر سر مرزهای دریایی برای همیشه را به دست خواهیم آورد.
اشتاینتس اظهار کرد: با وجود وضعیت روابط بین دو طرف می‌خواهم که اولا برای ملت لبنان روز استقلال را تبریک بگویم و همچنین مهار سریع بحران کنونی در لبنان را آرزو کنم.

وی در ادامه افزود: با این اقدام، ما می‌توانیم در تقویت آینده اقتصادی و رفاه ملت لبنان و "اسرائیل" سهیم باشیم.

یووال اشتاینتس در واکنش به سخنان اخیر رئیس جمهوری لبنان درباره مذاکرات با رژیم صهیونیستی درباره تعیین مرزهای آبی، گفت: متأسفانه به نظر می‌رسد شما از همه واقعیت‌ها در خصوص ترسیم مرزهای دریایی با خبر نیستید.

وزیر انرژی رژیم صهیونیستی همچنین در پیام خود به میشل عون گفت: از گفت‌وگویی که بین دو طرف در روزهای اخیر در توئیتر در خصوص مرزهای دریایی صورت گرفت، خوشحالم.

مذاکرات کنونی میان لبنان و رژیم صهیونیستی برای تعیین تکلیف 854 کیلومتر مربع از آب‌های دریای مدیترانه است که دارای منابع طبیعی نفت و گاز است و نقشه‌های آن از سوی دو طرف در سال 2011 برای سازمان ملل ارسال شده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان