صنعت خودرو چین؛ از کپی برداری تا تصرف بازار جهان [تماشا کنید]

این روزها چینی ها  در حال بعلیدن تمامی صنایع جهان هستند، در مورد صنعت خودروسازی کار به جایی رسیده که طراح های اروپایی ماشین های لوکس بنز و بی ام و رو مطابق با سلیقه چینی ها طراحی می کنند و به نظر بقیه مشتری ها در خصوص زشت بودن این خودروهای تازه، اهمیت چندانی نمیدهند

صنعت خودرو چین؛ از کپی برداری تا تصرف بازار جهان [تماشا کنید]

این روزها چینی ها  در حال بعلیدن تمامی صنایع جهان هستند، در مورد صنعت خودروسازی کار به جایی رسیده که طراح های اروپایی ماشین های لوکس بنز و بی ام و رو مطابق با سلیقه چینی ها طراحی می کنند و به نظر بقیه مشتری ها در خصوص زشت بودن این خودروهای تازه، اهمیت چندانی نمیدهند.. این در حالیست که چینی ها هم در نهایت آرامش، هر خودرو جدید غربی را ظرف مدت کوتاهی مورد کپی برداری قرار می دهند. در این ویدیو به سیر تحولات صنعت خودرو چین می پردازیم.

طی سال های اخیر و از زمانی که تکنولوژی ماشین های برقی فراگیر شده، چینی ها حداقل در صنعت خودروسازی به درجه تازه ای از استقلال رسیده اند، این مساله در کنار دسترسی شرکت های چینی به منابع معدنی قاره افریقا و باعث شده تا خودروسازان چینی توانایی ساخت باتری های ارزون قیمت تری رو نسبت به خودروسازهای غربی داشته باشند، البته بخشی از این مساله به روش های غیر انسانی استخراج مواد معدنی در کشورهای فقیر افریقایی مربوط می شود.

در این زمینه توصیه میکنیم، مقاله تجارت خونین کبالت را مطالعه بفرمایید.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان