امی بین‌الملل برندگانش را شناخت؛

از انتخاب جنایت دهلی گرفته تا اهدای جایزه به یک کمدی برزیلی هیچ کس دنبالش نیست

اهدای جوایز بین‌المللی امی ۲۰۲۰ با انتخاب‌های خود از «جنایت دهلی» گرفته تا یک کمدی برزیلی موجب شگفتی شد.

از انتخاب جنایت دهلی گرفته تا اهدای جایزه به یک کمدی برزیلی هیچ کس دنبالش نیست

به گزارش سینماپرس به نقل از ددلاین، آکادمی بین‌المللی هنر و علوم تلویزیونی دیروز دوشنبه برندگان چهل و هشتمین دوره خود را معرفی کرد.

در یک مراسم مجازی که از شهر نیویورک پخش شد، گلندا جکسون برنده جایزه اسکار موفق شد تا جایزه بهترین بازیگر زن را در این دوره از جوایز امی از آن خود کند.

بیلی بارات جایزه بهترین بازیگر مرد را برای «بچه مسئول» دریافت کرد. این اثر جایزه بهترین فیلم تلویزیونی را هم برد. داستان این فیلم ماجرای واقعی پسر 12 ساله‌ای است که برای قتل محاکمه می‌شود.

کمدی برزیلی نتفلیکس با عنوان «هیچ کس دنبالش نیست» در بخش کمدی جایزه برد و درام هندی «جنایت دهلی» به عنوان بهترین سریال درام انتخاب شد و برنامه «خانه افراد مسن برای چهار ساله‌ها» از استرالیا جایزه بهترین برنامه بدون فیلمنامه را دریافت کرد.

«برای ساما» از بریتانیا در بخش مستند جایزه برد و در بخش بهترین سریال کوتاه «هشتگ مارتی مرده» از جمهوری چک به عنوان بهترین انتخاب شد.

از سوی دیگر شهردار نیویورک با اهدای جایزه ویژه امی برای استفاده درست از تلویزیون در دوران پاندمی تجلیل شد و اسپایک لی، بن استیلر، رابرت دنیرو و بیلی کریستال از جمله افرادی بودند که به وی تبریک گفتند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان