انفجار در بامیان افغانستان

خبرگزاری مهر: به نقل از شبکه تلویزیونی بی‌بی‌سی، مقام‌های محلی بامیان در مرکز افغانستان امروز سه شنبه از وقوع یک انفجار در این ولایت خبر می‌دهند.

بر اساس اعلام این شبکه تلویزیونی، محمدرضا یوسفی سخنگوی فرماندهی پلیس ولایت بامیان در این باره اعلام کرد که در این انفجار 2 نفر کشته شده است.

وزارت کشور افغانستان نیز با صدور بیانیه ای دراین خصوص اعلام کرد که این انفجار ساعت چهار و نیم عصر به وقت محلی در بازار بامیان در نزدیکی منطقه «سرک نو» روی داد.

بی‌بی‌سی در این باره گزارش کرد که منطقه حادثه به محاصره پلیس افغانستان درآمده است.

خبرگزاری آوا مستقر در افغانستان هم اکنون در این خصوص گزارش داد: این حادثه احتمالاً به دلیل انفجار یک مین مغناطیسی روی داده است.

این در حالیست که خبرگزاری اطلس مستقر در افغانستان هم اکنون با انتشار خبری فوری در این خصوص اعلام کرد: در این حادثه 2 نفر کشته و 12 فرد دیگر هم زخمی شده اند.

تا کنون هیچ فرد یا گروهی مسئولیت این حادثه را بر عهده نگرفته است.

 

جزییات انفجارهای امروز در ولایت بامیان افغانستان/ افزایش تلفات

سخنگوی وزارت کشور افغانستان با صدور بیانیه ای جزییات بیشتری از انفجارهای امروز در ولایت بامیان و افزایش تلفات آن را تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، خبرگزاری افق مستقر در افغانستان هم اکنون به جزییات بیشتری از انفجارهای امروز عصر در ولایت بامیان واقع در مرکز افغانستان اشاره و اعلام کرد که بر اثر وقوع 2 انفجار در بامیان افغانستان، 14 نفر کشته و بیش از 50 تَن هم زخمی شده اند.

مقام‌های امنیتی در ولایت بامیان افغانستان وقوع 2 انفجار در این ولایت را مورد تأئید قرار داده اند.

«طارق آرین» سخنگوی وزارت کشور افغانستان نیز با صدور بیانیه ای در این باره ضمن تایید دو انفجار، اعلام کرد: 2 انفجار مقابل بازار انصاف در منطقه بازار سه راهی واقع در ولایت بامیان رخ داد که بر اثر آن یک کارمند اداره حمل و نقل و ترافیک و 13 نفر از هموطنان غیرنظامی مان کشته و 45 فرد دیگر نیز مجروح شده اند.

این در حالیست که در لحظات اولیه این حادثه اعلام شده بود که یک انفجار روی داده است.

تا کنون هیچ فرد یا گروهی مسئولیت این حادثه را بر عهده نگرفته است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان