توییتر اهدای تیک آبی تایید به اکانت‌ها را از اوایل ۲۰۲۱ شروع می‌کند

توییتر اعلام کرد پروسه تأیید حساب کاربری یا همان وریفای از اوایل سال ۲۰۲۱ دوباره شروع می‌شود و کاربران برای بدست آوردن تیک آبی باید از دستورالعمل‌های جدید پیروی کنند.

توییتر اهدای تیک آبی تایید به اکانت‌ها را از اوایل 2021 شروع می‌کند

توییتر اعلام کرد پروسه تأیید حساب کاربری یا همان وریفای از اوایل سال 2021 دوباره شروع می‌شود و کاربران برای بدست آوردن تیک آبی باید از دستورالعمل‌های جدید پیروی کنند.

توییتر با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد سیستم جدید تأیید حساب کاربری این پلتفرم از «اوایل سال 2021» راه اندازی می‌شود. توییتر در حال حاضر لیستی اولیه از حساب‌های واجدالشرایط برای تأیید شدن تهیه کرده که شامل اکانت‌های دولتی، شرکت‌ها، برندها، سازمان‌های غیرانتفاعی، رسانه‌های خبری، سرگرمی، ورزشی، فعالان اجتماعی، سازمان‌دهندگان و «دیگر افراد تأثیرگذار» می‌شود.

اکانت‌ها برای تأیید شدن باید پیش‌نیازهای مخصوصی داشته باشند. برای مثال اکانت‌های خبری باید وابسته به یک خبرگزاری باشند تا تیک آبی تأیید شدن را دریافت کنند. توییتر پیش‌نویس قانون تأیید شدن اکانت‌ها را برای دریافت بازخورد روی سایتش قرار داده و پس از دریافت بازخوردها نسخه نهایی قانون را در 17 دسامبر (27 آذر) منتشر می‌کند.

توییتر در این پیش نویس شرایط بازپس گیری تأییدیه اکانت را نیز ذکر کرده است. برای مثال اگر کاربر پس از دریافت تیک آبی نام کاربری یا بیو خود را به قصد گمراه کردن کاربران و مخفی کردن هویت واقعی تغییر دهد، توییتر می‌تواند تیک آبی را پس بگیرد. توییتر می‌گوید زیر پا گذاشتن چند باره قوانین این شبکه اجتماعی نیز می‌تواند به بازپس گیری تیک تأیید منتهی شود.

توییتر اضافه می‌کند که دادن تیک آبی به اکانت‌ها تنها روش مدنظر برای متمایز ساختن پروفایل‌ها نیست. این شرکت می‌خواهد از سال 2021 انتخاب‌های بیشتری را در اختیار کاربران برای نشان دادن هویتشان بگذارد که از جمله آن‌ها می‌توان به تغییر نوع اکانت و استفاده از برچسب‌ها اشاره کرد. توییتر می‌گوید اطلاعات بیشتر در این رابطه را در هفته‌های آتی منتشر می‌کند.

توییتر از کاربران خواسته تا پیش از تاریخ 8 دسامبر (18 آذر) نظرات خود را در مورد پیش نویس قانون جدید تأیید شدن اکانت‌ها با هشتگ VerificationFeedback# درمیان بگذارند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان