مشوق های سرمایه گذاری پیام به شرکت های دانش بنیان

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام اعلام کرد مشوق های سرمایه گذاری با هدف تسهیل و حضور هر چه بیشتر شرکت های دانش بنیان در منطقه در اختیار این شرکت ها قرار می گیرد.

مشوق های سرمایه گذاری پیام به شرکت های دانش بنیان

به گزارش خبرآنلاین از البرز؛ «نادر ثناگو مطلق» افزود: با توجه به مصوبه هیات وزیران مبنی بر تخفیف تا سقف 25 درصد دستگاه‌های اجرایی به شرکت‌های دانش بنیان، این شرکت ها که قصد استقرار در پیام را دارند با تائید هیات مدیره می توانند تا سقف 25 درصد از این مشوق ها برخوردار شوند.

وی اضافه کرد: به همین منظور این آمادگی در منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام وجود دارد که این مشوق ها را به شرکت های دانش بنیان ارائه کند.

ثناگو مطلق در ادامه به مزایای سرمایه گذاری در منطقه اشاره و خاطر نشان کرد: امکان سرمایه گذاری برای اتباع ایرانی و خارجی به هر میزان مشارکت، تضمین سرمایه گذاری بر طبق قانون جذب و حمایت از سرمایه گذاری خارجی و آزادی نقل و انتقال سرمایه و سود حاصل از آن، عدم وجود قوانین دست وپا گیر اداری و ورود آزاد و بدون حقوق گمرکی و سود بازرگانی کالاها، ماشین آلات و مواد اولیه واحدهای مستقر در منطقه از جمله این مزایا است.

وی ادامه داد: همچنین امکان ورود و خروج کالا از منطقه به خارج از کشور بدون تشریفات گمرکی، ترانزیت و صدور مجدد کالا بدون محدودیت، خرده فروشی کالا به اتباع خارجی برای خروج از کشور، مجاز بودن ورود کالاهای تولید شده در منطقه به داخل کشور به میزان درصد ارزش افزوده بدون محدودیت و عدم نیاز به ثبت سفارش و گشایش اعتبار از دیگر مزایای پیام است که سرمایه گذاران و تجار برای صادرات و واردات کالاهای خود می توانند بهره گیرند.

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام به مزایای ویژه گمرکی در این منطقه اشاره و اظهار داشت: ورود و صدور کالا از منطقه با حداقل تشریفات گمرکی، برخورداری از خدمات انبارداری در انبارهای مسقف، هانگارو غیر مسقف عمومی و خصوصی، برخورداری از حداکثر تسهیلات گمرکی و روان سازی مراحل قانونی در خصوص واردات، صادرات، پردازش، مونتاژ، تولید، صادرات مجدد، ترانزیت داخلی و خارجی و نصب و راه اندازی ماشین آلات واحدهای تولیدی از جمله مزایای گمرکی در پیام است.

ثناگو مطلق مشاوره گمرکی در زمینه های مختلف تجاری و امور وابسته، امکان فروش و واگذاری کامل یا بخشی از کالای وارداتی به سایر اشخاص و امکان صدور قبض انبار تفکیکی و یا قابل معامله به اشخاص دیگر در قبال قبض انبار تفکیکی قابل معامله، عدم متروکه شدن کالا در منطقه و هرگونه محدودیت زمانی توقف کالا، سهولت در دستیابی به کالا جهت متمرکز نمودن فعالیت صاحبان کالا اعم از مواد اولیه، ماشین آلات و یا سایر کالاهای پردازش شده با مصرف کنندگان داخلی به منظور پشتیبانی از تولید داخلی کشور را از دیگر مزایای ویژه گمرکی در منطقه عنوان کرد.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان