وانت‌های تولید داخلی چند ستاره‌اند؟

بر اساس ارزیابی کیفی صورت گرفته در مهرماه ۹۹، کیفیت وانت‌های تولید شده مطلوب نبوده و در حد ۲ تا ۳ ستاره هستند.

وانت‌های تولید داخلی چند ستاره‌اند؟

به گزارش خبرآنلاین، با توجه به اینکه در سال های اخیر تولید وانت در شرکت های خودروسازی، تیراژ بالایی را به خود اختصاص داده اما بررسی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) در مورد کیفیت وانت‌های تولیدی در مهر99  نشان داده که کیفیت این خودروها چندان مطلوب نیست به طوری که بر اساس ارزیابی صورت گرفته، پنج وانت موفق به اخذ سه ستاره کیفی و یک مدل وانت هم موفق  به گرفتن دو ستاره کیفی شده اند.

در سنجش کیفیت وانت‌های تولیدی، در سطح قیمتی یک؛ وانت نیو پیکاپ فوتون دیزلی سه ستاره کیفی از پنج ستاره را کسب کرده است.

در گروه قیمتی دو نیز وانت‌ نیسان ریچ، وانت سایپا 151، وانت کارا 2000 تک‌کابین تیپ 3 و وانت کارا 2000 دوکابین تیپ 3 نیز توانسته‌اند سه ستاره کیفی را از آن خود کنند. همچنین وانت آریسان در همین سطح قیمتی توانسته هم دو ستاره  از پنج ستاره کیفی را اخذ کند.    

بر اساس آمار وزارت صنعت، معدن و تجارت در هفت ماهه امسال 46 هزار و 797 دستگاه وانت تولید شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد بیش از 22 درصدی داشته است.

 خودروسازان در سال های اخیر توانسته اند کیفیت برخی خودروهای سواری را ارتقا دهند بنابراین با توجه به جایگاه مناسب وانت در میان تولیدات داخلی، به نظر می رسد وقت آن رسیده تا خودروسازان نسبت به افزایش کیفیت این خودرو نیز اقدام کنند.

223224

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان