بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت متعلق به کدام سهام ها در بورس امروز بود؟

اقتصادنیوز : امروز سهامداران شرکت‌های گروه صنایع کاغذ پارس، کشاورزی و دامپروری مگسال و کیمیدارو در بورس و معامله‌گران شرکت‌های بیمه تجارت نو، کشت و صنعت دشت خرمدره و کشت و دام قیام اصفهان در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت متعلق به کدام سهام ها در بورس امروز بود؟

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار با رشد 10هزار واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و 367هزار واحد به کار خود پایان داد و بیش از 15میلیارد و 273میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر 15هزار و 490میلیارد تومان در بیش از یک میلیون و 722هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های گروه صنایع کاغذ پارس، کشاورزی و دامپروری مگسال و کیمیدارو بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های چرخشگر، صنایع لاستیکی سهند و توسعه شهری توس گستر بیشترین افت قیمت را تجربه کردند.

این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله 2میلیارد و 765میلیون ورقه به‌ارزش 12هزار و 464میلیارد تومان در 671هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) 252واحد رشد کرد و در ارتفاع 16هزار و 951واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های بیمه تجارت نو، کشت و صنعت دشت خرمدره و کشت و دام قیام اصفهان بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های سیمان لار سبزوار، بانک دی و ویتانا بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

این مطلب برایم مفید است
8 نفر این پست را پسندیده اند
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان