صحبت‌های سرمربی تیم ملی بسکتبال پس از به زیر کشیدن سعودی‌ها

ایسنا نوشت: مهران شاهین طبع گفت: عربستان با تغییر برنامه در کوارتر دوم بازی باعث گیج شدن بازیکنان ما شد و جریان مسابقه را در دست گرفت.

صحبت‌های سرمربی تیم ملی بسکتبال پس از به زیر کشیدن سعودی‌ها

تیم ملی بسکتبال ایران در نخستین بازی خود از رقابت‌های پنجره دوم انتخابی کاپ آسیا 2021، امروز (شنبه) با حساب 71 - 64 مقابل عربستان به برتری رسید. مهران شاهین‌طبع سرمربی تیم ملی ایران بعد از این دیدار اظهار کرد: بازی سخت و دشواری را پشت سر گذاشتیم، تیم عربستان نسبت به گذشته متحول شده و بازیکنان جدیدی جذب کرده است. هشت ماه را بدون بازی رسمی سپری کرده‌ایم که شرایط را سخت می‌کند. 

او ادامه داد: در مجموع از عملکرد بازیکنانم خصوصا در کوارتر اول بازی راضی هستم چون نقش خود را در زمین به خوبی ایفا کردند. البته در برخی از لحظات حساس بازی خوب کار نکردیم که امیدوارم در بازی بعد بهتر شویم.

شاهین‌طبع راجع به عملکرد خوب عربستان در کوارترهای دوم و سوم نیز اظهار کرد: آن‌ها در دفاع و حمله برنامه خود را تغییر دادند که همین موضوع بازیکنان ما را گیج کرد که نهایتا در طول بازی به ما غلبه کردند. البته رفته رفته خود را پیدا کرده و به جریان بازی برگشتیم. اردوهای ما به تازگی تشکیل شده و چند روزی برای هماهنگی بیشتر احتیاج داریم. در مجموع از عملکرد تیم خود رضایت دارم.

254 251

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان