رییس سازمان تبلیغات: وقتی انتقام سخت دیر شد دشمن غدار حریص شد

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در پی شهادت شهید محسن فخری‌زاده گفت: باید سرها را که همچون کبک در خاک فرو برده‌اند، بیرون آورند آن‌ها که با این دنایٔت و رذالتِ ابلیس بزرگ و اسرایٔیل غاصب، باز سخن از مذاکره از جنس «بده و نستان» می‌زنند!

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در صفحه شخصی خود نوشت: ... باید سرها را که همچون کبک در خاک فرو برده‌اند، بیرون آورند آن‌ها که با این دنایٔت و رذالتِ ابلیس بزرگ و اسرایٔیل غاصب، باز سخن از مذاکره از جنس «بده و نستان» می‌زنند!

حجت بر که تمام نیست!؟ همه می‌دانند ما ضعیف نیستیم؛ اما تجربه تلخ کوتاه آمدن جلوی دشمن، وقاحت او را از حد گذرانده و گرفتاری مستضعفین را شدیدتر کرده.

خاک بر سری که ترجیح می‌دهد پدرکشتگی و خباثت کینه‌توزانه دشمنان قسم‌خورده و خون‌ریز این ملت مظلوم و قهرمان را به روی خودش نیاورد!

جنگ است، جنگ! وقتی حاج قاسم‌مان را زدند و خلاف نظر رهبرمان، انتقام سخت واقعی‌مان دیر شد، دشمن قدّار، حریص گشت و طمع کرد.

جنگ است با همه معانی و ملزوماتش! در هر نبردی عوامل چندی، از طراحی نقشه مؤثر تا آرایش متناسب جنگی، مهم‌اند اما مهم‌ترین عامل به حکم نهج‌البلاغه علی‌(ع)، اراده‌ ایستادگی است. باید ایستاد و با عمل، همگان را دعوت کرد به ایستادن.

این مردم که به قول امامشان اما، تا آخر ایستاده‌اند و مرور می‌کنند صدای غیرت ما مسؤولین را. وای به حال واداده‌ها در همه جناح‌ها...!

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان