رشد ۷۵ درصدی صادرات در البرز

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار البرز از رشد ۷۵ درصدی صادرات البرز در ۸ ماه ابتدای سال ۹۹ نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

رشد 75 درصدی صادرات در البرز

به گزارش خبرآنلاین از البرز؛ «جهانگیر شاهمرادی» در کارگروه ویژه رفع موانع تولید اظهار کرد: صادرات به ویژه صادرات غیرنفتی یکی از اولویت‌های مهم کشور محسوب می‌شود.

وی بیان کرد: بر این اساس استان البرز برخلاف بسیاری از استان‌های کشور طی 8 ماه گذشته با توفیقات ارزشمندی در حوزه تولید و صادرات همراه بوده است و توانسته است در این زمینه موفق عمل کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار البرز با اشاره به ظرفیت صنعتی بالای این استان تصریح کرد: البرز با داشتن چنین ظرفیت ویژه‌ای توانست نسبت به مشابه در سال گذشته موفق به رشد 75 درصدی صادرات شود.
وی با بیان اینکه زیرساخت‌های صادرات در استان البرز فراهم شده است، ادامه داد: این امر با وجود شرایط اعمال تحریم‌های ناجوانمردانه علیه ملت ایران و همچنین شیوع بیماری کرونا صورت گرفت که نشان از همت تولیدکنندگان استان برای رونق بخشیدن به چرخ اقتصاد کشور دارد.

شاهمرادی با بیان اینکه اراده تمام مسئولان استان البرز بر رفع موانع تولید است، خاطرنشان کرد: طی 8 ماه ابتدای سال جاری استان البرز موفق به صادرات 597 میلیون دلار کالا در حوزه‌های صنعتی، دارویی، کشاورزی و غیره شده است که بخشی زیادی از آن با تبدیل به محصولات با ارزش افزوده بالاتر صورت گرفت.

وی در پایان با بیان اینکه بیش از 3 هزار و 500 واحد تولیدی و صنعتی در البرز فعالیت می‌کنند، متذکر شد: از این تعداد بیش از 150 واحد برند ملی محسوب می‌شوند که ظرفیت ویژه صنعتی را برای استان به ارمغان آورده است.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان