دو پروژه گردشگری قزوین تا پایان سال راه‌اندازی می‌شود

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان از راه اندازی دو پروژه گردشگری–ورزشی تله سی‌یژ و تله اسکی کامان و زرشک تا پایان امسال خبر داد.

دو پروژه گردشگری قزوین تا پایان سال راه‌اندازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ علیرضا خزائلی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قزوین با اعلام این خبر گفت: تله سی‌یژ منطقه نمونه گردشگری کامان و زرشک پیش از این به بهره‌برداری رسیده بود که به دلیل ایجاد مشکلاتی به لحاظ ایمنی و نقص فنی تعطیل شد و در حال حاضر با رفع نواقص و دریافت تاییدیه استاندارد توسط بهره‌بردار این مجموعه گردشگری برای فعالیت و ارائه خدمات آماده است.
او اظهار کرد: تله اسکی منطقه نمونه گردشگری کامان و زرشک نیز که با سرمایه‌گذاری سازمان همیاری شهرداری‌های استان احداث شده، با سه پیست اسکی آماده بهره‌برداری شده است.
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قزوین با بیان اینکه راه اندازی این دو طرح گردشگری تاثیر بسزایی در جذب گردشگران به قزوین به ویژه در فصول سرد سال دارد، گفت: با توجه به شرایط فعلی و ضرورت رعایت مصوبات ستاد استانی پیشگیری و مقابله  با کرونا، درانتظار فرصتی مناسب برای برگزاری آئین راه‌اندازی این دو طرح در منطقه نمونه گردشگری کامان و زرشک هستیم.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان