بانک‌های قزوین از برگشت زدن چک‌ها خودداری کنند

فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد مقابله با کرونا استان قزوین گفت: بانک‌ها طی هفته جاری از هرگونه اقدام برروی چک‌ها خودداری کرده و از برگشت آنها جلوگیری کنند.

بانک‌های قزوین از برگشت زدن چک‌ها خودداری کنند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ منوچهر حبیبی، فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد مقابله با کرونا استان قزوین در جلسه ستاد مقابله با کرونا استان قزوین تصریح کرد: با توجه به اعمال طرح محدودیت‌های ناشی از شیوع ویروس کرونا، شهروندانی قزوینی طی هفته جاری به دستگاه‌های اجرایی برای انجام کارهای خود به هیچ عنوان مراجعه نداشته باشند و حضور 10درصدی کارکنان برخی از ادارات نیز تنها به خاطر برخی موارد ضروری صورت گرفته است.
او با بیان اینکه برای قطع زنجیره این ویروس باید شهرها را سبک و خلوت کنیم، اظهار کرد: مسئولان دستگاه‌های خدمات رسان از جمله برق، آب و گاز این روزها رعایت حال مردم را داشته باشند و پایانه‌های مسافربری نیز در کنترل تعداد جا به جایی مسافران توسط اتوبوس‌ها دقت لازم را به عمل آورند و در صورت رعایت نکردن این مساله در ابتدا به آنها تذکر داده می‌شود و در مراتب بعدی مجوز فعالیت آنها باطل می شود.
حبیبی با بیان اینکه در خصوص تردد بین شهری خودروها در داخل استان باید تصمیم گیری دوباره‌ای صورت بگیرد، افزود: دفاتر پیشخوان و مهدهای کودک این هفته در سراسر استان تعطیل و برای ادامه فعالیت آنها طی روزهای آینده برنامه‌ریزی می شود.
فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد مقابله با کرونا استان قزوین تاکید کرد: فعالیت تمامی مساجد سطح استان تعطیل است و تیم فوتبال شمس آذر با توجه به آغاز رقابت‌های لیگ، تمرینات و مسابقات خود را بدون تماشاگر برگزار می کند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان