قیمت بلیط هواپیما تهران شیراز ایران ایر چقدر است

اگر قصد سفر به یک شهر تاریخی و بزرگ را دارید، حتما شیراز را انتخاب کنید. حافظیه، سعدیه و تخت‌جمشید را ببینید و لذت ببرید

قیمت بلیط هواپیما تهران شیراز ایران ایر چقدر است

اگر قصد سفر به یک شهر تاریخی و بزرگ را دارید، حتما شیراز را انتخاب کنید. حافظیه، سعدیه و تخت‌جمشید را ببینید و لذت ببرید. به‌دلیل همین جاذبه‌های دیدنی و تاریخی بلیط شیراز یکی از پرفروش‌ترین بلیط‌های پرواز به‌شمار می‌رود. به‌دلیل آب‌وهوای تقریبا خشک و گرم شیراز بهترین زمان برای سفر به این شهر اردیبهشت ماه است؛ چون هم از تکاپوی تعطیلات عید افتاده و هم گرمای تابستان هنوز خود را نشان نمی‌دهد. از بهارنارنج‌های شیراز در اردیبهشت هم که نگوییم بهتر است! البته خلوتی شیراز در تابستان هم یکی از دلایل سفر به این شهر در این فصل محسوب می‌شود. به‌دلیل اینکه دمای تابستان در این شهر به 30 درجه می‌رسد، می‌توانید بلیط خود را ارزان‌تر تهیه کنید. پس با خرید بلیط هواپیما ایران ایر برنامه سفر به این شهر دوست‌داشتنی را بریزید و از حضور در آن لذت ببرید.

در شیراز از چه چیزی بازدید کنیم؟

شیراز دیدنی کم ندارد و فقط به حافظیه، سعدیه و تخت‌جمشید خلاصه نمی‌شود. حتما در سفر به شیراز بعد از بازدید از سه مکان مذکور باید مطمئن شوید که جاهای معروف دیگر را نیز از قلم نینداختید. مکان‌هایی مثل دروازه قرآن (که خواه ناخواه در بدو ورود چشمتان آن را می‌بیند)، مسجد و حمام وکیل، مسجد نصیرالملک (جایی با شیشه‌های رنگی که هرکسی به آن‌جا می‌رود، بدون عکس برنمی‌گردد)، ارگ کریمخان زند، باغ ارم، باغ دلگشا، باغ نارنجستان قوام، نقش رستم، نقش رجب، شاه چراغ و… را در سفر به شیراز ببینید.

همچنین اگر در نیمه دوم اردیبهشت ماه به این شهر زیبا سفر کنید، جشنواره و برنامه‌های فرهنگی متعددی برگزار می‌شود. اگر علاقه‌مند هستید، می‌توانید به آن‌ها هم سری بزنید. برنامه‌هایی مثل شب شعر حافظیه، نمایشگاه عکس شیراز، نمایشگاه فرایند تولید فرش دستباف و…

اگر روزی به شیراز سفر کردید، از تجربه غذاهای محلی این منطقه یا شیرینی‌های آن دست نکشید. کلم‌پلو، قرمه‌به، شیرازی پلو، دوپیازه آلوی شیرازی، یخنی نخود، لوبیاپلو، رب پلو، اشکنه شیرازی، فالوده شیرازی، مسقطی شیرازی، حلوا خارک، بادام سوخته، برشلیگ، کلوچه شیرازی، نان فسا و یوخه همگی از خوردنی‌هایی هستند که می‌توانید امتحان کنید. رستوران‌های هفت‌خوان، درویش، هخامنش، حمام وکیل، طوبی، باغ عمارت شاپوری، شب‌های شیراز و نخلستان از معروف‌ترین رستوران‌های شیراز است که می‌توانید طعم غذاهای لذیذ محلی را در آن بچشید.

فرودگاه شهر شیراز

فرودگاه بین‌المللی شهید دستغیب در سال 1340 ساخته شد. مساحت این فرودگاه برابر با 500 هکتار بوده و ظرفیت پذیرش مسافر آن حدودا 10 میلیون نفر در سال است. این فرودگاه دو ترمینال دارد که هریک به‌طور جداگانه پروازهای داخلی و خارجی را پشتیبانی می‌کنند. برای رسیدن به این فرودگاه باید به‌طرف جاده شیراز بندرعباس رفته و به میدان گل سرخ بروید. بعد به طرف خیابان دکتر شاه چراغی رانندگی کنید تا درآخر به این فرودگاه برسید. این فرودگاه به‌عنوان دومین فرودگاه مجهز ایران شناخته می‌شود. شما می‌توانید با خرید بلیط هواپیمایی ایران ایر فرودگاه مقصد خود را هم انتخاب کنید. از این فرودگاه می‌توان به 20 مقصد داخلی و 15 مقصد خارجی که عددی حدودی است، پرواز کرد. شما از شیراز می‌توانید به مشهد، ساری، آبادان، تهران، تبریز، کیش، بندرعباس، اصفهان، رشت، اهواز، لامرد، زاهدان، نوشهر، خارک، ماهشهر، لاوان، عسلویه، لارستان و… سفر کنید. همچنین یکی از بهترین پروازهای ایران به مقصد ابوظبی، شارجه و دبی را می‌توان در این فرودگاه تجربه کرد. پروازهای خارجی این فرودگاه به‌سمت اتریش، مالزی، سوریه، قطر، عمان، کویت، ترکیه، عراق، بحرین، گرجستان، آذربایجان، عربستان، ارمنستان و… انجام می‌شود.

اگر قصد خرید بلیط هواپیما ایران ایر شیراز تهران، کاسپین، قشم ایر، زاگرس، فلای پرشیا، آسمان، ساها، ماهان ایر و ایران ایرتور را دارید، ازطریق سایت علی بابا و با قیمتی به‌صرفه آن را بخرید. فاصله هوایی تهران تا شهراز 666 کیلومتر است و یعنی این پرواز حدودا یک ساعت و 20 دقیقه طول می‌کشد.

درباره جاهای دیدنی شیراز بخوانید

قیمت بلیط هواپیمایی تهران شیراز

معیارهایی که قیمت بلیط هواپیما به آن بستگی دارد، به چهار دسته تقسیم می‌شوند: ایرلاین انتخابی شما، کلاس هواپیمایی، بلیط چارتری یا سیستمی و اینکه چه زمانی به شیراز سفر می‌کنید. می‌توانید بلیط‌های لحظه آخری شیراز هم تهیه کنید. بلیطی که به زمان پرواز بسیار نزدیک است و قیمت صندلی‌ها کاهش پیدا می‌کند؛ دراین‌صورت در هزینه‌های خود صرفه‌جویی خواهید کرد. افزایش تعداد مسافر یکی از دلایل افزایش قیمت بلیط هواپیما محسوب می‌شود که برای مثال در تعطیلات عید همین اتفاق می‌افتد. البته ارزان‌ترین بلیط هواپیما مناسب‌ترین بلیط محسوب نمی‌شود پس شرایط و امکانات پرواز را هم بررسی کنید و با توجه به بودجه و توقع خود خرید بلیط هواپیما ایران ایر را انجام دهید. شما با انتخاب تورهای متعددی که به‌سمت شیراز حرکت می‌کنند نیز می‌توانید به این شهر بروید. بنابراین همسفران زیادی پیدا می‌کنید و فقط دغدغه رزرو تور را خواهید داشت. با خرید تور شیراز از انتخاب شرکت هواپیمایی، رزرو بلیط هواپیما، رزرو هتل و گشت‌وگذار در شیراز با تاکسی و… راحت می‌شوید. امیدواریم از سفر به شیراز لذت ببرید و خاطره‌های ماندگاری را ثبت کنید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان