سامسونگ مدل‌های ۵G گلکسی نوت ۲۰ و گلکسی زد فلیپ را با رنگ‌های جدید عرضه می‌کند

سامسونگ گوشی‌‌های هوشمند گلکسی نوت ۲۰ ۵G و گلکسی زد فلیپ ۵G را در ترکیب رنگ جدیدی برای فصل منتهی به تعطیلات به بازار عرضه خواهد کرد.

سامسونگ مدل‌های 5G گلکسی نوت 20 و گلکسی زد فلیپ را با رنگ‌های جدید عرضه می‌کند

سامسونگ گوشی‌‌های هوشمند گلکسی نوت 20 5G و گلکسی زد فلیپ 5G را در ترکیب رنگ جدیدی برای فصل منتهی به تعطیلات به بازار عرضه خواهد کرد.

رنگ قرمز به رنگ‌های برنز، سبز و طوسی گلکسی نوت 20 اضافه خواهد شد؛ رنگ سفید نیز به ترکیب رنگ برنز و طوسی گلکسی زد فلیپ 5G اضافه می‌شود.

گلکسی نوت 20 5G به لطف برخی تفاوت‌های سخت‌افزاری، قیمت پایین‌تری نسبت به نسخه الترا دارد و به همین دلیل بسیاری از کاربران از این گوشی هوشمند استقبال می‌کنند.

گلکسی نوت 20 5G از نمایشگر 6.7 اینچی، روزنه روی نمایشگر برای دوربین سلفی و دوربین سه گانه در پنل پشتی شامل دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی،‌ دوبین تله فوتو 64 مگاپیکسلی و حسگر فوق عریض 12 مگاپیکسلی بهره می‌برد. این گوشی هوشمند با چیپست اسنپدراگون 865 پلاس، رم 8 گیگابایتی و حافظه 256 گیگابایتی به بازار عرضه شده است.

گلکسی زد فلیپ 5G، گوشی تاشو سامسونگ نیز از نمایشگر 6.7 اینچی امولد با رزولوشن +FHD بهره می‌برد. پنل پشتی دستگاه مجهز به دوربین دوگانه شامل دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی و دوربین فوق عریض 12 مگاپیکسلی است.

 

پنل گلکسی زد فلیپ 5G به صورت عمودی تا می‌شود و به همین دلیل توانسته جای خود را در بازار باز کند. این گوشی هوشمند از چیپست قدرتمند اسنپدراکون 865 پلاس بهره می‌برد. از نظر نرم افزاری نیز بهینه‌ سازی شده تا کاربران بتوانند همزمان اپلیکیشن‌ها را به صورت روان روی هر دو سمت نمایشگر اجرا کنند. با اضافه شدن رنگ جدید و محبوب سفید، توجه برخی دیگر از کاربران به این گوشی هوشمند جلب خواهد شد.

براساس اعلام سامسونگ، تعداد محدودی گوشی از هر دو مدل به بازار عرضه خواهد شد. در نتیجه به نظر می‌رسد کاربرانی که تمایل به خرید این دو گوشی هوشمند در ترکیب رنگ جدید دارند، باید سریع‌تر اقدام کنند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان