ژاله علو: به ۷۲ سال خدمت به هنر ایران افتخار می‌کنم

ژاله علو بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون، گفت: افتخار می‌کنم ۷۲ سال در خدمت هنر این سرزمین در زمینه تئاتر، رادیو، دوبلاژ، شعر بوده‌ام. به گزارش ایرنا، لوح تقدیر و هدیه کمیسیون ملی یونسکو-ایران به پاس یک عمر فعالیت هنری ژاله علو به این بازیگر، گوینده و صداپیشه پیشکسوت از سوی مریم دوستی دبیر جشنواره کوتاه سلفی ۲۰ اهدا شد.

ژاله علو: به 72 سال خدمت به هنر ایران افتخار می‌کنم

ژاله علو بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون، گفت: افتخار می‌کنم 72 سال در خدمت هنر این سرزمین در زمینه تئاتر، رادیو، دوبلاژ، شعر بوده‌ام.
به گزارش ایرنا، لوح تقدیر و هدیه کمیسیون ملی یونسکو-ایران به پاس یک عمر فعالیت هنری ژاله علو به این بازیگر، گوینده و صداپیشه پیشکسوت از سوی مریم دوستی دبیر جشنواره کوتاه سلفی 20 اهدا شد.

وی در پیامی تصویری برای این جشنواره، گفت: افتخار می کنم 72 سال در خدمت هنر این سرزمین در زمینه تئاتر، رادیو، دوبلاژ، شعر و… بوده ام. همیشه نیز مورد تشویق مردم قرار گرفته ام و این تشویق همواره باعث پایداری ام بوده است. امیدوارم جشنواره هایی نظیر جشنواره فیلم کوتاه «سلفی 20» باعث حمایت از فیلمسازان جوان و آثارشان باشد.

اولین جشنواره فیلم کوتاه «سلفی 20» که همزمان با پیداش کرونا با محوریت تاثیر گسترش و شیوع این ویروس بر زندگی فردی و اجتماعی آغاز به کار کرد، میزبان 420 فیلم یک تا سه دقیقه ای از هنرمندان و مردم سراسر کشور بود. در ادامه 56 فیلم با راهیابی به مرحله نهایی مسابقه توسط داوران این رویداد ارزیابی شدند. این منتخبان قرار است در اختتامیه ای که با بهبود نسبی شرایط برگزار خواهد شد، معرفی شوند.

جشنواره فیلم کوتاه سلفی 20 با احترام به سلامتی مخاطبان و هنرمندان، آیین اختتامیه خود را که قرار بود 5 آبان ماه برگزار شود، پیروی تابعیت از تصمیمات ستاد مقابله با کرونا لغو و به زمان دیگری موکول کرد.

ژاله علو متولد 14 مرداد 1306 در تهران و شاعر، گوینده رادیو، صداپیشه و بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون است. این هنرمند در آثار متعددی سابقه حضور درخشان داشته و در سال 89 به عنوان چهره ماندگار معرفی شده است.

اشتراک گذاری در:

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان