هالیوود به پایان راه رسیده؟

سینماها در حال بسته شدن هستند و اکران فیلم‌ها هم مدام به تأخیر می‌افتد. با همه این‌ها آیا صنعت فیلمسازی از مشکلات فراگیری بیماری کووید۱۹ زنده بیرون خواهد آمد؟ به گزارش بانی‌فیلم به نقل از سایت تلگراف، بحران کووید تهدید بودنش برای موجودیت صنعت سینما را به اثبات رساند

هالیوود به پایان راه رسیده؟

سینماها در حال بسته شدن هستند و اکران فیلم‌ها هم مدام به تأخیر می‌افتد. با همه این‌ها آیا صنعت فیلمسازی از مشکلات فراگیری بیماری کووید19 زنده بیرون خواهد آمد؟
به گزارش بانی‌فیلم به نقل از سایت تلگراف، بحران کووید تهدید بودنش برای موجودیت صنعت سینما را به اثبات رساند.
در ایالت‌های بزرگ امریکا مانند نیویورک و کالیفرنیا، سالن‌های سینما کاملا بسته شده‌اند. سینماهای کشورهایی مانند انگلیس که برای مدت کوتاهی مجدداً بازگشایی شده‌اند، نسبت به سال گذشته با کاهش 73 درصدی فروش گیشه مواجه شده‌اند. ⁠
تقریباً اکران همه فیلم‌های بزرگ که برای نمایش در نیمه دوم سال 2020 برنامه ریزی شده بودند اکران‌شان را به سال آینده منتقل کرده‌اند. حتی برخی از فیلم‌های پرفروش مانند «سریع و خشمگین 9» اکران خود را تا تابستان 2022 حتی بیشتر به تعویق انداخته‌اند.
آخرین فیلم جیمز باند به نام «زمانی برای مردن نیست» که اکرانش را برای ماه نوامبر برنامه‌ریزی کرده بودند، به سال 2021 موکول کردند.
غبار مرگ روی سالن‌های سینما نشسته صاحبان این سالن‌ها امیدوار بودند در غیاب اکران فیلم‌های پرفروش،‌ بتوانند نماشاگران را جلب کنند که تا این جای کار ناموفق بوده‌اند.
اینها بخشی از مشکلات سینما در مواجهه با ویروس مهلک کروناست و وجود همین مشکلات است که پاسخ به این پرسش را دشوار می‌سازد، اینکه آیا صنعت فیلمسازی از فراگیر شدن ویروس کرونا، جان به در خواهد برد؟

اشتراک گذاری در:

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان