هفتمین کنگره سالانه زخم و ترمیم بافت به صورت آنلاین برگزار شد

رییس سازمان جهاددانشگاهی علوم پزشکی تهران انتشار و تبادل نتایج تحقیقات در زمینه های مختلف حوزه زخم را از جمله اهداف هفتمین کنگره زخم و ترمیم بافت عنوان کرد و گفت: امسال با وجود شیوع کرونا در جهان شاهد حضور فعال دانشمندان و محققین جهان در هفتمین کنگره سالانه زخم و ترمیم بافت به صورت مجازی هستیم.

هفتمین کنگره سالانه زخم و ترمیم بافت به صورت آنلاین برگزار شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، دکتر مسعود حبیی در نشست خبری هفتمین کنگره سالانه زخم و ترمیم بافت که صبح امروز برگزار شد، ضمن تسلیت شهادت شهید محسن فخری زاده، اظهار کرد: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند، امیدواریم در راه علمی که این شهید بزرگوار دنبال می کردند، هر چه بیشتر و مصمم تر گام برداریم و بتوانیم موجبات سربلندی و زندگی بهتر برای مردم کشورمان و دیگر هموطنان در سراسر کشور فراهم کنیم.

 تمرکز پژوهشکده زخم جهاد دانشگاهی بر تولید و نشر علم

رییس سازمان جهاددانشگاهی علوم پزشکی تهران به فعالیت های پژوهشکده زخم و ترمیم بافت جهاد دانشگاهی اشاره کرد و گفت: پژوهشکده زخم جهاد دانشگاهی در زمینه های مختلف از جمله تولید علم فعالیت های بسیار عمیقی دارد و تاکنون این پژوهش های علمی در حوزه جدید فناوری شامل تولید زخم پوش های مدرن و پوست های جایگزین، پروتکل های موثر و بومی در ترمیم زخم های مزمن، فرآورده های بیولوژیک و سلولی در ترمیم زخم و بافت و فناوری های غیر دارویی و بیوفتونیک در حال انجام است.

تحول آموزشی و عملی در میان صدها پزشک و پرستار

رییس جهاددانشگاهی سازمان علوم پزشکی تهران ادامه داد: پژوهشکده زخم و ترمیم بافت جهاد دانشگاهی علاوه بر تولید و کاربری علم در زمینه های دیگری مانند آموزش نیز فعالیت دارد به طوری که کارگاه های متعدد آموزشی در پژوهشکده زخم و ترمیم بافت انجام می شود، در چند سال گذشته صدها نفر از پزشکان و پرستان در این کارگاه ها شرکت کردند و آموزش های کسب شده را به صورت عملیاتی به کار بردند.

حضور فعال دانشمندان و محققین جهان در هفتمین کنگره

دکتر حبیبی گفت: با توجه به شیوع کرونا در جهان، امسال هفتمین کنگره ملی و پنجمین کنگره بین المللی زخم و ترمیم بافت در شرایط خاصی برگزار می شود. سعی کردیم با استفاده از فضای مجازی گردهمایی مناسبی را ایجاد و از همه محققینی که علاقه مند بودند در این کنگره شرکت کنند، استفاده کنیم. در کنگره امسال 16 نفر از دانشمندان و محققین 8 کشور حضور پیدا می کنند که این امر برای کنگره ارزشمند است.

235232

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان