تجربه بهزاد فراهانی از روستای درمنک تا قلب اروپا در پنجاه و پنج داستان کوتاه

بهزاد فراهانی که بیش از ۵ دهه، حضوری مستمر در رادیو، تئاتر، سینما و تلویزیون دارد، اکنون بخشی از این تجربه‌ها را در قالب یک کتاب با نام «پنجاه و پنج داستان کوتاه» منتشر کرده است.

تجربه بهزاد فراهانی از روستای درمنک تا قلب اروپا در پنجاه و پنج داستان کوتاه

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، خانه فرهنگ و هنر گویا، مجموعه «پنجاه و پنج داستان کوتاه» بهزاد فراهانی را منتشر کرد.

آن‌طور که در مقدمه این کتاب آمده است: «بهزاد فراهانی، تا قلب اروپا رفته و با آموخته‌هایش، روستایی  را روایت کرده که خاک آن، قلب و جانش است. این کتاب را با عشق به درمنکی‌ها (روستایی در فراهان) از محله بالا تا محله پایین، از اربابی و رعیتی، از مسلم‌خان تا مش خداداد، از چوپانان تا دشت‌بانان، از عاشقان و معاشاقان، خلاصه جمیع شیفتگان فراهان تقدیم کرده و حاصل سال‌ها که نه، روزها و دقیقه‌های زندگی ایشان است؛ هر آنچه که دیده، تجربه کرده و آموخته را نوشته و به چاپ رسانده است.»

«ببخشید! می‌شه اون چشماتونو، یه امشب به من قرض بدید تا صبح توش نگاه کنم و صبح صحیح و سالم تحویل‌تون بدم؟» این، بخشی از پنجاه‌وپنج داستان کوتاه بهزاد فراهانی است؛ کتابی که از کبابی میدان ژاله و عشق آدم ناشی گفته و خاطرات شب چهارشنبه‌های را تعریف کرده که همگی مهمان شاه بودند و به مطرب‌ آبادی‌شان زنده‌باد گفتند. 

نویسنده، این کتاب را این‌طور معرفی کرده است: «گل سرخی است که شاید بتوان بوئیدش.»

این کتاب شامل 55 داستان کوتاه در 248 صفحه بوده و توسط خانه فرهنگ و هنر گویا به قیمت 40 هزار تومان در قطع رقعی منتشر شده است. 

مجموعه داستان‌های کوتاه بهزاد فراهانی منتشر شد/ گل‌سرخی که شاید بتوان بوئید

57245

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان