برگزاری وبینار دستاوردهای ورزش و تندرستی کم‌توانان با نگاهی به تجارب دوره کرونا

به مناسبت روز جهانی کم‌توانان (معلولان) وبینار علمی «دستاوردهای ورزش و تندرستی کم‌توانان با نگاهی به تجارب دوره کرونا» روز پنج‌شنبه ۱۳ آذر ماه (ساعت ۱۰ الی ۱۳) به صورت آنلاین برگزار خواهد شد.

برگزاری وبینار دستاوردهای ورزش و تندرستی کم‌توانان با نگاهی به تجارب دوره کرونا

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، وبینار دستاوردهای ورزش و تندرستی کم‌توانان با نگاهی به تجارب دوره کرونا توسط مرکز قطب علمی علوم ورزش و تندرستی دانشگاه گیلان و با همکاری پژوهشگاه تربیت‌بدنی، برگزار می‌شود. شرکت در وبینار نیز برای عموم علاقه‌مندان آزاد و رایگان است و صرفا جهت صدور گواهی نیاز به پرداخت هزینه محدودی می‌باشد.
محورهای مورد بحث در این وبینار علمی نیز به شرح زیر است:
- زمینه‌های آموزشی در ورزش و تندرستی کم‌توانان
- دستاوردهای پژوهشی حوزه ورزش کم‌توانان
- نوآوری و فناوری در ورزش و تندرستی کم‌توانان
- مشاغل و بازار خدمات ورزشی کم‌توان
- دستاوردهای مدیریتی و توسعه ورزش کم‌توانان
- تجارب حوزه ورزش کم‌توانان در دوره کرونا
اساتید برجسته ای همچون: دکتر حسن دانشمندی «پژوهشگر و مدرس ورزش کم‌توانان و نایب رئیس انجمن علمی آسیب‌شناسی ورزشی»، دکتر علی کاشی «دبیرکل المپیک ویژه ایران و پژوهشگر و متخصص توان‌بخشی ورزشی»، دکتر محمدرضا محمودخانی «رئیس آکادمی ملی پارالمپیک و عضو شورای راهبردی فدراسیون ورزش معلولین» و آقای مهدی مهجور «مربی ورزش کم‌توانان و پژوهشگر تربیت‌بدنی ویژه» در گرایش و تخصص‌های علمی مرتبط از سخنرانان این وبینار یک روزه هستند.
علاقه‌مندان می‌توانند از طریق لینک  http://rooydad.guilan.ac.ir/ch/webinat99 (با استفاده از نرم‌افزار ادوبی کانکت) در این وبینار شرکت نمایند.

256 251

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان