برگزاری جشنواره فاتح با محوریت بخش خصوصی استان البرز

به منظور تجلیل از خدمات بخش خصوصی در زمینه توسعه البرز، جشنواره فاتح در این استان برگزار می شود.

برگزاری جشنواره فاتح با محوریت بخش خصوصی استان البرز

به گزارش خبرآنلاین از البرز؛ این همایش با توجه به نقش موثر «محمدصادق فاتح یزدی» در توسعه اجتماعی و اقتصادی شهر کرج، با عنوان جشنواره و همایش فاتح نام گذاری شده است.

پیرو اهمیت برگزاری جشنواره فاتح، هیات رییسه اتاق بازرگانی البرز در جلسه دهم آذرماه 99 مصوب کرد که این همایش با مشارکت گسترده فعالان اقتصادی بخش خصوصی توسط اتاق برگزار شود و در این راستا، «یدالله مالمیر» نایب رییس اتاق البرز به عنوان نماینده هیات رییسه در کمیته برگزاری جشنواره فاتح انتخاب شد.

در بخش دیگری از نشست هیات رییسه اتاق البرز، دستاورد هفته نخست راه‌اندازی اورژانس کسب و کار مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد این اورژانس با بهره گیری جدی‌تر از ظرفیت کمیسیون‌های تخصصی و تشکل‌های عضو اتاق، تقویت شود.

هیات رییسه اتاق بازرگانی همچنین در ادامه نشست خود، الگوهای مختلف عضوگیری را مورد بحث و بررسی قرار داده و بر توسعه شبکه اعضا تاکید کردند.

گفتنی است نشست هیات رییسه اتاق البرز با حضور «پرهام رضایی» رییس اتاق، «یداله مالمیر» نایب رییس، «نبی اله نوری نسب» و «شادی حاضری» اعضای هیات رییسه، «سید فراز جبلی» دبیر کل و مشارکت واتساپی «امیر فرشچی» نایب رییس اتاق برگزار شد.

48

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان