دستگیری سارق مسلح در اصفهان/ کشف کلت کمری به همراه ۵ عدد فشنگ جنگی

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: فردی که به صورت مسلحانه قصد سرقت یک دستگاه موتورسیکلت را داشت در عملیات ضربتی ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان دستگیر شد.

دستگیری سارق مسلح در اصفهان/ کشف کلت کمری به همراه 5 عدد فشنگ جنگی

به گزارش خبرآنلاین اصفهان: سرهنگ محمدرضا هاشمی فر در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: ماموران کلانتری 27 فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان در پی اعلام مرکز فوریت های 110 مبنی بر وقوع یک مورد درگیری مسلحانه در یکی از مناطق این شهر بلافاصله در محل حضور یافتند.

وی افزود: ماموران در محل با فردی مواجه شدند که به صورت مسلحانه قصد سرقت یک دستگاه موتورسیکلت از یک شهروند را داشت که بلافاصله وارد عمل شده و در یک اقدام ضربتی وی را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهم وقتی با مقاومت صاحب موتورسیکلت مواجه می شود اقدام به تیراندازی می کند، تصریح کرد: در این عملیات یک قبضه کلت کمری به همراه 5 عدد فشنگ جنگی به همراه یک رشته دستبند و یک دستگاه بی سیم کشف شد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان خاطر نشان کرد: متهم در تحقیقات صورت گرفته به دو فقره سرقت از اماکن خصوصی، یک فقره سرقت از منزل و یک فقره سرقت موبایل، همگی به صورت مسلحانه اعتراف کرده است که در این خصوص مال باختگان این سرقت ها شناسایی و وی برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل شد.

48

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان