ساده‌ترین روش تعمیرات لوازم خانگی، فقط با چند کلیک

شرایط اقتصادی و قیمت بالای خرید این لوازم ضروری، احتمال تعویض آن‌ها را پایین آورده و تقاضا برای تعمیر را افزایش می‌دهد. شاید بتوان برخی از ایرادات را بدون تعمیرکار و در خانه برطرف کرد،

خدمات درمحل با آچارباز

لوازم خانگی برقی، برای شما مانند یک دستیار ماهر عمل کرده و به کار‌های خانه سرعت می‌بخشند. این وسایل به طور معمول دائم در حال کار هستند، بنابراین بعد از گذشت مدتی خراب شده و از کار می‌افتند. شرایط اقتصادی و قیمت بالای خرید این لوازم ضروری، احتمال تعویض آن‌ها را پایین آورده و تقاضا برای تعمیر را افزایش می‌دهد. شاید بتوان برخی از ایرادات را بدون تعمیرکار و در خانه برطرف کرد، اما برای ایرادات بزرگ‌تر باید از یک تعمیرکار کمک بگیرید. می‌توانید برای سرویس و تعمیرات لوازم خانگی، از اولین سامانه اینترنتی اعزام تعمیرکار به محل، آچارباز کمک بگیرید.

بزرگ‌ترین مشکلات لباسشویی، که فروشندگان نمی‌گویند!

ایرانی یا خارجی، جدید یا قدیم، فرقی نمی‌کند در هر صورت ماشین لباسشویی شما بعد از مدتی استفاده دچار ایراداتی در کارکرد خود خواهد شد. در ادامه قصد داریم به معرفی مشکلاتی از لباسشویی بپردازیم که، فروشندگان به شما نمی‌گویند. با دانستن این مشکلات، یک دید کلی نسبت به آن داشته و از وقوع مجدد آن جلوگیری خواهید کرد.

حرکت ماشین لباسشویی هنگام کار

یکی از مشکلات رایجی که اغلب کاربران، با آن روبرو می‌شوند حرکت ماشین لباسشویی در حین کار است. این لرزش و حرکت شدید، هنگامی که لباسشویی در مراحل آخر کار خود قرار گرفته است شدت می‌یابد.

چند عامل می‌تواند باعث بروز چنین مشکلی شود، اول اینکه اگر ماشین لباسشویی شما تراز نباشد، دستگاه در حین شستشو، سروصدا و لرزش زیادی خواهد داشت. با استفاده از ابزار مهندسی می‌توانید به راحتی، ماشین لباسشویی را تراز کنید. پایه‌های جلویی دستگاه نیز، در این امر به شما کمک خواهند کرد. می‌توانید با کمک مکانیزمی که درون این پایه‌ها است، آن‌ها را نسبت به ارتفاع تنظیم کرده و سپس قفل کنید.

سروصدای ماشین لباسشویی زیاد است

مدتی است متوجه شده‌اید که، ماشین لباسشویی در حین کار سروصدای زیادی دارد. اولین عاملی که می‌تواند باعث چنین مشکلی شود، خرابی تسمه‌های دستگاه است. در ماشین لباسشویی‌های درب از جلو، تسمه‌هایی در کنار دیگ قرار دارند که آن را وسط ماشین نگه می‌دارند. با پوسیدگی و پاره شدن این تسمه‌ها، دیگ در هنگام شستشو به بدنه ماشین خورده و سروصدای زیادی می‌کند. تعویض تسمه، باید توسط فردی ماهر و متخصص صورت بگیرد، پس هر چه زودتر برای تعمیر ماشین لباسشویی خود به آدرس اینترنتی (https://a4baz.com/kitchen/laundry-machine) وارد شده و نسبت به ثبت سفارش آنلاین اقدام کنید. ریختن لباس بیش از ظرفیت مجاز و گیر کردن اشیایی مانند سکه و دکمه درون پمپ تخلیه هم، از عواملی برای سروصدای زیاد ماشین هستند.

تعمیر لباسشویی با آچارباز

چند مشکل رایج ماشین ظرفشویی که ممکن است با آن روبرو شوید:

ماشین ظرفشویی از وسایل گران قیمت اما کاربردی آشپزخانه محسوب می‌شود، که با کمک آن می‌توانید علاوه بر شستشوی ظروف، میوه‌ها را نیز بدون دردسر بشوئید. عمر مفید این دستگاه اغلب بین 7 الی 12 سال است، اما بروز مشکلاتی که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد می‌تواند این زمان را کاهش یا افزایش دهد.

نشتی آب در ماشین ظرفشویی

پمپ آب در ماشین ظرفشویی، وظیفه تخلیه و به گردش در آوردن آب را بر عهده دارد. برای جلوگیری از نشت آب از درز‌های این قطعه، از یک نوار پلاستیکی به عنوان درزگیر استفاده می‌شود. این نوار یا واشر پلاستیکی، به مرور خشک و پوسیده می‌شود. با پوسیده شدن این واشر، آب از طریق شیار‌های ایجاد شده به بیرون نشت می‌کند.

ماشین ظرفشویی از کار افتاده است

اگر متوجه شده‌اید که ماشین ظرفشویی از کار افتاده است، ابتدا منبع برق و سپس دو شاخه را بررسی کنید. حالا باید مطمئن شوید که، درب دستگاه به درستی بسته شده است. اگر تمام موارد گفته شده را بررسی کرده، اما هنور هم می‌بینید که ماشین کار نمی‌کند، باید کابل یا لوله تخلیه ماشین ظرفشویی را چک کنید. البته این احتمال را نیز در نظر بگیرید که، ممکن است پانل الکتریکی ماشین سوخته و مانع از روشن شدن ماشین ظرفشویی شود. به یاد داشته باشید که، برای رفع مشکلات مربوط به پانل باید از یک تعمیرکار کمک بگیرید٬ راه ساده تر آن است که وارد این آدرس اینترنتی (https://a4baz.com/kitchen/dishwasher) شده و با ثبت سفارش برای تعمیر ماشین ظرفشویی اقدام کنید.

با اصلی‌ترین مشکل یخچال آشنا شوید!

با یک مشکل کوچک در عملکرد یخچال، مواد غذایی درون آن به سرعت فاسد خواهند شد. پس اگر متوجه هر مشکلی در کارکرد دستگاه شدید، بهتر است به سرعت برای تعمیر یخچال اقدام کنید.

روشن ماندن دائم چراغ یخچال

یکی از مشکلاتی که باید آن را جدی بگیرید، روشن ماندن دائمی چراغ یخچال است. زیرا این پروسه باعث می‌شود، فضای درونی یخچال گرم شده و در مقابل موتور برای خنک کردن محیط بیشتر کار کند. برای اینکه از خرابی چراغ یخچال اطمینان یابید، از لای درب یخچال به داخل آن نگاه کنید. خرابی چراغ یخچال، از خرابی کلید درون آن نشات می‌گیرد. برای حل این مشکل، باید یخچال را از برق کشیده و کلید سوئیچ مخصوص مدل دستگاه را تعویض کرد. راه دیگر حل مشکل آنست که با ورود به لینک (https://a4baz.com/kitchen/refrigerator) نسبت به اعزام تعمیرکار حرفه ای با ایاب و ذهاب رایگان برای بررسی و تعمیر یخچال اقدام کنید.

تعمیر لوازم خانگی در کمترین زمان ممکن!

با خرابی لوازم خانگی، بسیاری از امور مربوط به خانه مختل می‌شود. به همین دلیل از کار ارفتادگی این وسایل می‌تواند به مشکلی بسیار جدی تبدیل شود. بهتر است تعمیر لوازم خانگی بزرگ را، به سامانه ارائه خدمات در محل آچارباز بسپارید تا دستگاه در کمترین زمان ممکن عیب یابی و تعمیر شود. تمامی خدمات آچارباز(https://a4baz.com)، از تعمیر تاسیسات گرفته تا لوازم خانگی، از لوازم دیجیتال تا ماشین‌های اداری دارای یکماه گارانتی خدمات هستند. به این معنی که، اگر مدت کوتاهی پس از تعمیر دستگاه، دوباره همان ایراد را مشاهده کردید تعمیرکار سیار آچارباز، وسیله را بدون دریافت هزینه برای شما تعمیر خواهد کرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان