۱۰۴۵ بیمار جدید مبتلا به کرونا در اصفهان شناسایی شد/روند نزولی ابتلا به بیماری در اصفهان

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از شناسایی یک هزار و ۴۵ بیمار جدید مبتلا به کرونا در مراکز تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان طی ۲۴ ساعت اخبر خبر داد.

1045 بیمار جدید مبتلا به کرونا در اصفهان شناسایی شد/روند نزولی ابتلا به بیماری در اصفهان

آرش نجیمی در گفت و گو با  خبرنگار خبرآنلاین،  با اشاره به آخرین وضعیت شیوع کرونا در استان اصفهان اظهار داشت: در شبانه روز گذشته دو هزار و 719 بیمار مشکوک به کرونا به مراکز تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان مراجعه کرده‌اند.

وی افزود: از این تعداد مراجعه کننده یک هزار و 45 بیمار جدید مبتلا به کرونا در مراکز تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان شناسایی شده است که این آمار کاهشی در هفته های اخیر از نتایج مثبت اعمال محدودیت های آذرماه است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بیان اینکه از بیماران جدید شناسایی شده در مراکز تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در شبانه روز گذشته اخیر 196 نفر بستری شده‌اند، ابراز داشت: در این بازه زمانی 196 بیمار نیز از مراکز درمانی ترخیص شده‌اند.

وی اضافه کرد: در حال حاضر یک هزار و 524 بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بستری هستند که از این تعداد 390 نفر در بخش مراقبت‌های ویژه نگهداری می‌شوند.

نجیمی آمار مرگ ومیر بیماران مشکوک به کرونا در مراکز تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان را 35 نفر اعلام کرد و ادامه داد: تاکنون تست 24 نفر از این افراد مثبت کرونا بوده است.

وی اعلام کرد: در استان اصفهان تعداد موارد مثبت ابتلا به کرونا رو به کاهش است در هفته های گذشته تست کرونا 60 درصد از مراجعه کنندگان مثبت می شد که به نصف تقلیل یافته است. 

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان