جزئیات افتتاح پروژه‌های صنعت برق خوزستان

خبرگزاری ایسنا: محمود دشت‌بزرگ در مراسم افتتاح 9 پروژه صنعت برق خوزستان که امروز در سی‌امین هفته از پویش هر هفته_ الف_ ب_ ایران و با حضور رئیس جمهور و وزیر نیرو به صورت ویدئو کنفرانس افتتاح شدند، در خصوص این پروژه‌ها اظهار کرد: پنج نیروگاه مقیاس کوچک و تجدیدپذیر در خوزستان در شهر‌های اهواز، اندیمشک، شوش و آغاجاری به ظرفیت 61 مگاوات افتتاح شده است که شامل اولین نیروگاه مگاوات خورشیدی و اولین نیروگاه DG (تولید پراکنده برق) در خوزستان هستند.

به گزارش ایسنا، وی افزود: چهار پروژه پست و خط انتقال و فوق توزیع نیز در این مراسم افتتاح شده که شامل 280 مگاولت آمپر ظرفیت و 16 کیلومتر مدار خط است.

میرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان تصریح کرد: این پروژه‎ها شامل نصب ترانس دوم پست 400 کیلو ولت باغملک، افتتاح فاز اول پست‌های 132 کیلو ولت شیبان و شهید منجزی در گتوند و ورود و خروج رامهرمز - باغملک در پست میداوود هستند. ارزش سرمایه‌گذاری پروژه‌هایی که در خوزستان افتتاح شده‌اند، یک هزار و 108 میلیارد تومان بوده است.

به گزارش ایسنا، آیین افتتاح این پروژه‌های شرکت برق منطقه‌ای خوزستان با حضور استاندار خوزستان، مدیرعامل شرکت توانیر و مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان در محل نیروگاه در شهرک صنعتی شماره 2 اندیمشک برگزار شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان