مراقب باشیم خون شهید فخری زاده را با خواسته های جناحی پایمال نکنیم

یادمان دانشمند شهید محسن فخری زاده با عنوان "فخر قم، فخر ایران" در قم به همت مجمع فضلا و مدرسین قمی حوزه علمیه قم ، مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم و موسسه آموزش عالی طلوع مهر برگزار شد.

در ابتدای این نشست که به شکل مجازی برگزار شد، حجت الاسلام والمسلمین بنایی ضمن تسلیت شهادت این دانشمند بزرگ خدمت مقام معظم رهبری و ملت  شریف ایران، با اشاره به آیه: «مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَیٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا»، گفت: مومنین در طول تاریخ در انتظار شهادت هستند، مومنینی که در راه انجام وظایف الهی با یکدیگر هم پیمان می شوند و شهید فخری زاده از جمله همان مومنین است که جمعه گذشته همای سعادت الهی روی شانه اش  نشست و وعده الهی در خصوص ایشان محقق شد.

 دکتر بنایی  افزود: با توجه به احادیث انمه طاهرین ع وخطبه حضرت امیرالمومنین (ع) جهاد درراه خدا راهی است به سوی بهشت که خداوند آن را برای بندگان خاصش در نطر گرفته است وشهید ما  برگزیده الهی در این ضیافت جاودانه است.

وی در ادامه گفت: شهید فخری زاده،  فخر قم و فخرایران بود و امروز همه ایران وهمه دوستداران  اسلام وانقلاب اسلامی در اقصی نقاط عالم برای از دست دادن این دانشمند بزرگ حسرت می خورند وهمه ما باید از زندگی و همت و فداکاری و بصیرت ایشان نسبت به مسایل مهم وحیاتی  کشور درس بگیریم.

وی اظهارکرد: متاسفانه ما شخصیت علمی و موثر در تولید قدرت  ملی وعلمی کشور را از دست دادیم. شخصیتی که می توانست در آفاق فراملی برای ما قدرت آفرینی کند و با شهادت ایشان ثلمۀ بزرگی به کشور و جامعه علمی کشورمان وارد شد.

بنایی افزود: دشمن برای زدن شهید فخری زاده سالها صبر و انتطارکشید که این شهید را ترور کند و ما امروز برای انتقام خون شهید باید کاری انجام دهیم که بالاترین ثمره را داشته باشد.

رئیس دانشگاه طلوع مهر در ادامه افزود:  ترورشهید فخری زاده نشان داد آنچه دشمن را به هراس می افکند علم وپژوهش است و کسانی در تیررس دشمن قرار می گیرند که از بصیرت بالا وتقوای الهی و توانمند در فتح قله های علمی واخلاقی باشند. پس به هوش باشیم ونقشه های روانی دشمن برای ایجاد روحیه ضعف وناامیدی وایجاد تفرقه در بین نیروهای انقلاب وناکارآمد نشان دادن حافطان امنیت کشور را نقش برآب سازیم وراه شهید را با بداخلاقی های جناحی  مخدوش نسازیم وسرمایه عظیمی که از خون شهید فراهم آمده است مفت و مجانی از کف ندهیم.

وی در پایان افزود: باردیگر فقدان این دانشمند متواضع وخدوم واخلاق مدار و ولایی رابه خانواده محترم شهید وهمه اهالی شهر دارالایمان قم تسلیت عرض می کنم.

1717

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان