بیم و امید در روزگار کرونایی؛ جشنواره فیلم فجر فراخوان داد!

بانی‌فیلم: درحالی که سالن‌های سینما به دلیل فراگیری بیماری کووید۱۹ تعطیل و اوضاع غالب پروژه‌های سینمایی در حالت توقف کامل قرار دارند، و در شرایطی که بیشتر دست‌اندرکاران سینمای ایران نسبت به برگزاری جشنواره فیلم فجر هشدار می‌دادند، امروز روابط عمومی این جشنواره با انتشار فراخوانی، رسما برگزاری در بهمن سال‌جاری را اعلام کرد! به گزارش روابط عمومی این ...

بیم و امید در روزگار کرونایی؛ جشنواره فیلم فجر فراخوان داد!

بانی‌فیلم: درحالی که سالن‌های سینما به دلیل فراگیری بیماری کووید19 تعطیل و اوضاع غالب پروژه‌های سینمایی در حالت توقف کامل قرار دارند، و در شرایطی که بیشتر دست‌اندرکاران سینمای ایران نسبت به برگزاری جشنواره فیلم فجر هشدار می‌دادند، امروز روابط عمومی این جشنواره با انتشار فراخوانی، رسما برگزاری در بهمن سال‌جاری را اعلام کرد!
به گزارش روابط عمومی این رویداد، سی و نهمین جشنواره فیلم فجر همزمان با چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با هدف معرفی و تقدیر از آثار برگزیده یک سال تلاش سینماگران ایرانی که در این شرایط دشوار چراغ سینمای ایران را روشن نگه داشته‌اند و نیز اعتلای تولیدات سینمایی، صیانت از هویت ملی مبتنی بر آموزه‌های دینی و ایرانی، حمایت از سینمای خلاق و توسعه اقتصاد سینما بهمن ماه 1399 در تهران با ضوابط ابلاغی از سوی ستاد ملی کرونا توسط سازمان امور سینمایی و سمعی بصری برگزار می‌شود.
محمدمهدی طباطبایی‌نژاد دبیر این دوره در نشستی در روز شنبه جزییات جشنواره سی و نهم را اعلام خواهد کرد و فراخوان آن در این لینک موجود است.

پیش از این پیش بینی می شد به دلیل شرایط کرونا، جشنواره فیلم فجر به بهار 1400 موکول شود اما با اعلام فراخوان به نظر می رسد ،جشنواره به شیوه خاصی برگزار خواهد شد اما در نهایت باید منتظر ماند تا جزییات و چگونگی برگزاری آن تحت تاثیر کرونا، اعلام شود.

اشتراک گذاری در:

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان