آزادسازی ۳۰ هزار مترمربع از اراضی کشاورزی در طالقان

فرمانده یگان حفاظت از اراضی کشاورزی استان البرز اعلام کرد: ماموران این یگان در پی تعیین تکلیف قضایی و اجرای احکام صادره قلع و قمع بناهای غیر مجاز در اراضی کشاورزی طالقان، موفق به آزادسازی ۳۰ هزار متر مربع از این اراضی از دست متصرفان شدند.

آزادسازی 30 هزار مترمربع از اراضی کشاورزی در طالقان

به گزارش خبرآنلاین از البرز؛ سرهنگ «سید مجتبی موسوی» گفت: این اعمال قانون‌ها در راستای اعمال و اجرای قوانین برخورد با بناهای غیرمجاز در اراضی باغ و کشاورزی استان البرز و پیگیری مصوبات قرارگاه صیانت و جلوگیری از تغییر کاربری‌های غیرقانونی نسبت به اجرای 2 مورد از آرای صادره از سوی محاکم قضایی در خصوص بناهایی واقع در شهرستان طالقان که بدون توجه به تذکرات قانونی مامورین اقدام به تکمیل بنا کرده بودند، به اجرا در آمده است.

وی افزود: همزمان با اجرای احکام قضایی در شهرستان طالقان در خصوص سه مورد از تغییر کاربری‌های غیر مجار نیز به استناد تبصره 2 از ماده‌ 10 قانون حفط کاربری با حضور نماینده دادستانی و همراهی نیروهای انتظامی و همکاری سایر نهادهای خدمات‌رسان تخریب شد.

موسوی مساحت آزاد سازی شده از اراضی را 30 هزار متر مربع اعلام کرد و تذکر داد: قاطعیت در اجرای قوانین حفظ کاربری در دستگاه‌های متولی و سیستم قضایی با قوت ادامه داشته و سرنوشت هر گونه بنای غیر قانونی در نهایت گرفتار شدن در اجرای قانون و عدالت خواهد بود.

ماموران یگان حفاظت از اراضی جهاد کشاورزی در شناسایی‌های صورت پذیرفته اخطاریه های قانونی صادر و با همراهی سیستم قضایی اجرای تبصره‌های ذیل ماده 10 حفظ کاربری را دنبال می‌کنند و در مواردی نیز چنانچه به دور از دیده‌بان‌های قانونی ساخت و ساز و سوء استفاده‌ای صورت پذیرد در نهایت با اعلام جرم و شکایت این سازمان تحت تعقیب و تصمیمات قضایی خواهد بود.

48

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان