عملکرد نه چندان درخشان دوربین گلکسی زد فولد در تست‌های DxOMark

گلکسی زد فولد ۲ در بنچمارک «DxOMark» با کسب امتیاز کلی ۱۰۹ بعد از شیائومی می ۱۰ و در جایگاه هشتم رتبه بندی این بنچمارک قرار گرفت.

عملکرد نه چندان درخشان دوربین گلکسی زد فولد در تست‌های DxOMark

گلکسی زد فولد 2 در بنچمارک «DxOMark» با کسب امتیاز کلی 109 بعد از شیائومی می 10 و در جایگاه هشتم رتبه بندی این بنچمارک قرار گرفت.

گوشی تاشوی کره‌ای‌ها نتوانست امتیاز درخشانی را در بنچمارک از آن خود کند. این گوشی هوشمند با کسب امتیاز 108 در عکاسی، امتیاز 63 برای عملکرد زوم و امتیاز 102 از نظر فیلم‌برداری امتیاز بسیار نزدیکی با وان پلاس نورد کسب کرده است.

نتایج بنچمارک DxOMark وان پلاس نورد نشان می‌دهد این گوشی هوشمند با کسب امتیاز کلی 108، در بخش عکاسی امتیاز 117 را از آن خود کرده است که امتیازی بالاتر از گوشی تاشوی سامسونگ است. شیائومی می 10 نیز با کسب امتیاز 110 از گلکسی زد فولد 2 پیشی گرفته است.

دوربین اصلی گلکسی زد فولد 2 شامل سه سنسور 12 مگاپیکسلی با قابلیت تصویربرداری 4k با نرخ 60 فریم بر ثانیه است.

در نظر داشته باشید که براساس جدول امتیاز و رتبه بندی DxOMark، نسل دوم گلکسی زد فولد در بین سایر گوشی‌های تاشو، امتیاز خوبی کسب کرده است؛ اما در تصویربرداری در محیط‌های داخلی و مکان‌های تاریک یا با نور محیطی ضعیف، نمی‌تواند عملکرد خوبی از خود نشان دهد. در نتیجه برای کاربرانی که به عکاسی با گوشی علاقمند هستند گزینه مناسبی نیست.

بررسی گلکسی زد فولد 2 در شرایط مختلف محیطی نشان می‌دهد که این گوشی هوشمند هم فضای داخلی و هم محیط بیرون، برای عکسی و فیلمبرداری تصاویری شفاف و زنده ارائه می‌دهد.

در شرایط آزمایش، دوربین فوق عریض گوشی عملکرد خوبی از خود نشان می‌دهد. همچنین در پیش نمایش تصویر و در بزرگنمایی عملکرد دوربین خوب است. از مشکلات دوربین باید به ضعف در به تصویر کشیدن جزییات، فوکوس خودکار ضعیف و وجود نویز در برخی سناریوها اشاره کرد.

در جدول رتبه بندی DxOMark گوشی هوشمند آنر 20 پرو با کسب امتیاز کلی 113 صدرنشین است و بعد از آن گلکسی S10 پلاس قرار دارد.

کاربرانی که به دنبال دستگاهی با قابلیت‌های جدید و به روز هستند، گلکسی زد فولد 2 با طراحی خاصش می‌تواند گزینه مناسبی باشد اما برای کسانی که دوربین اولویت اصلی است گلکسی زد فولد بهترین انتخاب نیست.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان