سه کله بهتر از یک کله !

مزایای استفاده از خدمات مشاوره آنلاین ترازو برای شما بسیار زیاد است. از جمله اینکه نیازی نیست به دنبال وکیل و مشاور خبره بگردید زیرا وکلا و مشاوران ترازو پیش از شروع همکاری با ترازو از مراحل مصاحبه تخصصی عبور کردند و شما می‌توانید با خیال راحت به آنها مراجعه کنید

توی این حدود چهل سالی که از خدا  !عمر گرفتم همیشه سعی کردم طوری زندگی کنم که بعداً پشیمانی نداشته باشم و هر وقت به پشت سرم نگاه می‌کنم یک نفس راحتی بکشم و آرامش داشته باشم. شاید یکی از دلایلش گوش کردن به حرف پدربزرگ خدا بیامرزم باشد؛ همیشه به ما می‌گفت بابا جان «سه کله بهتر از یک کله» و بعدش ادامه می‌داد که همیشه اگر آدم قبل از انجام هر کاری و یا وقتی که توی دردسر می‌افتد با چند نفر آدم عاقل مشورت کند، به مشکل و خطر نمی‌افتد و همه کارهایش به درستی پیش می‌رود. بنده خدا دایی کوچکم هم وقتی کار به این نصیحت‌ها می‌رسید، همیشه سیل طوفان‌های پدربزرگم بود و پدربزرگم خطاب قرارش می‌داد که اگر تو هم توی کارهایت به حرف چند نفر بزرگتر و عاقل‌تر از خودت گوش می‌کردی اوضاع زندگی‌ت بهتر بود.

 

در چه اموری مشورت کنیم؟

اینکه در چه مسائلی باید با افراد عاقل و خبره مشورت کنیم سوال بسیار مهمی است. اصولا هر امری که ممکن است در زندگی ما اثر مهمی داشته باشد و به نوعی مال و جان و آبروی ما را تحت تاثیر قرار دهد در زمره امور مهم قرار می‌گیرد؛ پس چه بهتر که در این امور نظر حداقل یک نفر خبره را قبل از اقدام بپرسیم. اموری مانند ازدواج، خرید و فروش خانه و ماشین، راه‌اندازی یک کسب‌وکار، طلاق و … از جمله مسائلی هستند که خوب است پیش از اقدام حتما مشورت کنیم. 

 

آیا سرنوشت‌مان مهم است؟

شاید ظاهر این سوال قدری مسخره و بی منطق به نظر برسد. خوب معلوم است سرنوشت همه برایشان مهم است و همه می‌خواهند در زندگی خود موفق باشند و پیشرفت کنند. اما یک سوال مهم دیگر نیز دارم آیا در عمل هم سرنوشت‌مان برایمان مهم است؟ با یک نگاه ساده به محیط پیرامون‌مان متوجه می‌شویم که آن‌چنان هم به این سرنوشت اهمیت نمی‌دهیم؛ چند نفر از ما پیش از تنظیم یک معامله با مشاور حقوقی مشورت می‌کنیم؟ چند نفرمان در هنگام ازدواج با یک نفر وکیل صحبت می‌کنیم و معنا و مفهوم تعهدات ناشی از ازدواج و شروط ضمن عقد ازدواج و مهریه و سوالات دیگر را می‌پرسیم؟ حتی موقع راه‌اندازی یک کسب‌وکار نیز  معمولا بدون مشورت کردن پیش می‌رویم. همین امر باعث شده سالانه میلیون‌ها پرونده در دادگستری مطرح شود و هزاران نفر در زندان به سر ببرند یا زندگی‌شان تباه شده باشد.

 

واقعا مشورت کنم؟

به نظرم بله حتما مشورت کنید. به ویژه در امور مهم زندگی خود مانند مسائل و امور حقوقی باید حتما قبل از هر اقدام با یک نفر وکیل و مشاور حقوقی خبره صحبت کنید؛ چرا که در صورتی که کوچکترین اشتباهی در این مسائل بکنید ممکن است به قیمت تباه شدن تمام آینده و سرنوشت‌تان تمام شود. فرض کنید در ازدواج خود اشتباه کنید یا مثلا در قرارداد خرید خانه‌ای که سال‌ها برای خریدش پس‌انداز کرده بودید به بی راهه بروید و هزاران هزار مورد دیگر.

 

کجا باید بروم؟

اصولا برای دریافت خدمات مشاوره حقوقی باید نزد وکلا و مشاوران حقوقی بروید. اما ممکن است مراجعه به این افراد برای شما سخت باشد یا در دسترس شما نباشند. همچنین ممکن است که هزینه‌های آن برای شما بالا باشد. پس در این موقع باید به فکر راهی باشید که بتوانید با یک نفر وکیل و مشاور حقوقی خبره صحبت کنید و از او بخواهید شما را راهنمایی کند. پیشنهاد من به شما استفاده از خدمات مشاوره آنلاین پلتفرم حقوقی ترازو به نشانی HTTPS://WWW.ETARAZOO.COM است تا بتوانید هم مشورت کنید هم هزینه کمتر و به صرفه‌ای بپردازید.

 

چطور از پلتفرم حقوقی ترازو مشاوره بگیرم؟

دریافت خدمت در سایت ترازو بسیار ساده است. برای این منظور شما فقط باید به یک دستگاه کامپیوتر، موبایل یا تبلت دسترسی داشته باشید و سیستم خود را به اینترنت متصل کنید. بعد از آن تنها با چند کلیک درخواست شما ثبت می‌شود. کافی است وارد سایت etarazoo.com شوید و از دسته‌بندی خدمات در وسط صفحه سایت، موضوعی که در موردش نیاز به مشاوره دارید انتخاب کنید و بر حسب میزان زمانی که نیاز دارید برای مشاوره مثلا ۱۵ دقیقه یا … بسته مناسب خود را انتخاب کنید و اطلاعات خود را وارد کرده و پرداخت کنید. بله به همین سادگی سفارش شما ثبت می‌شود و در یک زمان کوتاه با شما برای مشاوره آنلاین تماس گرفته می‌شود.

پلتفرم حقوقی ترازو etarazoo

سایت ترازو در چه زمینه هایی مشاوره می دهد؟

شما در زمینه‌های مختلف حقوقی از جمله حقوق خانواده، امور شخصی، تغییر نام و نام‌خانوادگی، ازدواج، طلاق، امور مربوط به اراضی و املاک، خرید و فروش خانه و زمین، راه‌اندازی کسب‌وکار و امور شرکت‌ها، مسائل حقوقی استارتاپ‌ها، مسائل کیفری، کلاهبرداری، جعل، سرقت، ارث، وصیت و غیره می‌توانید از مشاوران و وکلای ترازو کمک بگیرید.

 

مشاوره حقوقی آنلاین ترازو چه مزایایی دارد؟

مزایای استفاده از خدمات مشاوره آنلاین ترازو برای شما بسیار زیاد است. از جمله اینکه نیازی نیست به دنبال وکیل و مشاور خبره بگردید زیرا وکلا و مشاوران ترازو پیش از شروع همکاری با ترازو از مراحل مصاحبه تخصصی عبور کردند و در همان مرحله بسته به نوع تخصص خود در گروه منتخب قرار گرفتند و شما می‌توانید با خیال راحت به آنها مراجعه کنید. از طرفی با توجه به آنلاین بودن تمامی سرویس‌ها شما نیازی ندارید برای دریافت خدمات حقوقی از شهر یا محله خود یا حتی از منزل یا محل کار خود خارج شوید و به سهولت خدمات را دریافت می‌کنید. همچنین شما خدمات مشاوره آنلاین را می‌توانید با هزینه‌ای به صرفه و کمتر از مراجعه حضوری، در سایت حقوقی ترازو https://etarazoo.com ٰدریافت کنید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان