آنچه در مورد اسلایم (یک نوع اسباب بازی ژله ای) باید بدانید!

چند وقتی می شود که نام اسلایم دوباره بر سر زبان ها افتاده و بسیاری افراد فارغ از کودک ، نوجوان یا پیر به دنبال خرید و بازی با این ماده جذاب هستند.

چند وقتی می شود که نام اسلایم دوباره بر سر زبان ها افتاده و بسیاری افراد فارغ از کودک ، نوجوان یا پیر به دنبال خرید و بازی با این ماده جذاب هستند. در همین راستا برخی نکات جالب در مورد اسلام را با هم بررسی میکنیم و میبینیم که برخی شایعات حقیقت دارند یا نه؟

خرید انواع اسلایم از فروشگاه بلو اسلایم

اسلایم یک اسباب بازی قدیمی است!

شاید جالب باشد بدانید که ژل های اسلایم یک تکنولوژی جدید نیستند و سال های زیادی است که وجود دارند و همواره هم مورد استفاده قرار گرفته اند. اولین بار در جهان در سال 1976 برای اولین بار ژل اسلایم ابداع شد و توسط شرکت Mattel عرضه شد. این شرکت تولید کننده اسباب بازی برای اولین بار در ماه فوریه آن سال این محصول چسبنده و صدا دار را معرفی کرد.

 

اسلایم یک اسباب بازی علمی است!

باورش کمی سخت است ولی این پدیده عجیب و غریب حاصل ترکیب مواد به دست یک شخص کنجکاو نیست بلکه کاملا پایه علمی دارد و حتی بازی کردن با آن بر روان کودک و بزرگسال تاثیر دارد. بازی کردن با ژل های اسلایم به دلیل تماس با دست و تحریک عصب های لمسی می تواند بر روی تاثیر مثبت داشته باشد و به خصوص به کودکان می تواند در کشف بهتر این حس کمک کند.

اگر کودکان شما هم علاقه زیادی به داشتن این نوع از اسباب بازی ها دارند (اسلایم) دارند... نگران نباشید، این اسباب بازی ها هیج خطری برای کودکان در پی نخواهند داشت. برای خریدی مطمئن ما به شما فروشگاه آنلاین بلو اسلابم را پیشنهاد می کنیم. از بلو اسلایم شما می توانید انواع اسلایم، فیجت ، عروسک و پک های رنگ آمیزی را قیمیت مناسب و کیفیت بی نظیر خریداری کنید. برای خرید انواع اسلایم و عروسک به این سایت مراجعه فرمایید (www.blueshop2020.com).

خرید اسلایم های ژله ای برای کودکان شما

انواع اسلایم ها :

اسلایم ژله ای : متداول ترین نوع اسلایم که عموما استفاده می شود و ظاهر براق و درخشنده ای دارد و هنگام بازی حباب های نسبتا بزرگی در آن ساخته می شود.

اسلایم کره ای : اسلایم های کره ای بافتی شبیه به بافت کرم (Cream) دارند. این اسلایم ها اکثرا شکل مسطح تری دارند و هنگام بازی معمولا صدای جیر-جیر خاصی دارند.

اسلایم ترد : این نوع از اسلام ها مثل تکه های مرجانی کف اقیانوس ها هستند. معمولا از دانه های ریز و درشت گرد درست شده اند و مثل سنگ های قیمتی براق و رنگارنگ هستند.

اسلایم شفاف : این اسلایم ها مثل شیشه های آبشده هستند. و نسبت به دیگر اسلایم ها بافتی نرم تر دارند و اصطلاحا زودتر ذوب می شوند. همچین صدای قوی تری هنگام بازی دارند.

اسلایم های ابری : نوعی از اسلایم که ظاهری کرک مانند دارد و در هنگام بازی کردن کمی هم از خود رطوبت منتشر می کند و شبیه تماس با قطره های باران است.

اسلایم یخی : اسلایم های یخی بسیار شبیه اسلایم های ابری هستند اما کمی پر سر و صدا تر و کمی با رطوبت بیشتر چرا که از مواد برف مطنوعی در خود بهره می برند.

اسلایم خاکی : یکی از جذاب ترین انواع اسلایم که با تمام اسلایم های دیگر قابل ترکیب است. این نوع اسلایم از کمی خاک رس هم تشکیل شده که با یکی از انواع دیگر اسلایم ترکیب می شود و چیزی شبیه آدامس های بادکنکی را می سازد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان