ترمیم موی بانوان (خانم ها) و آقایان _ ترمیم موی ایندرا

مرکز موی ایندرا با ۱۸ سال تجربه و داشتن کادر مجرب و متخصص توانسته است در امر ترمیم مو خدمات ارزنده و با کیفیتی را به متقاضیان خود ارائه دهد.

اگر پای صحبت آقایان و خانم ها بشینید بیشتر آنها از ریزش موی سرشان شکایت می کنند. خیلی از این افراد با پرس و جو از دیگران به دنبال راه درمان ریزش مو و ترمیم مو خود هستند. مرکز موی ایندرا با 18 سال تجربه و داشتن کادر مجرب و متخصص توانسته است در امر ترمیم مو خدمات ارزنده و با کیفیتی را به متقاضیان خود ارائه دهد.

نحوه نصب ترمیم مو بصورت حرفه ای در ایندرا

ترمیم مو  بعنوان بهترین روش کاشت مو از سوی موسسه موی ایندرا شناخته شده است. ویژگی های خاص و نصب راحت این متد باعث شده است که محبوبیت زیادی را در میان افراد بدست آورد. از مهم ترین نکاتی که به هنگام نصب ترمیم مو باید در نظر گرفت، نوع استفاده شما از ترمیم مو می باشد. زمانی که شما از ترمیم مو تنها برای چند روز و یا یک مهمانی خاص استفاده می کنید بدون شک نصب آن با نصب ترمیم مو برای مدت طولانی تفاوت بسیاری دارد.

برای نصب ترمیم مو به مدت طولانی از چسب کراتینه جهت نصب بهتر و دقیق تر کمک گرفته می شود. بعد از نصب ترمیم مو، موهای طبیعی شخص توان رشد کردن را دارند و با پروتز مو ترکیب خواهد شد. 

مزیت ترمیم مو موسسه ایندرا نسبت به کاشت مو

اشخاصی که تجربه کاشت مو را دارند بدون شک هنوز هم احساس دردی را که به هنگام جراحی کاشت مو داشته اند را به یاد دارند. موسسه موی ایندرا با بهره گیری از متدهای جدید روز قادر به ترمیم مو بدون نیاز به بانک موی شخصی، تنها در یک جلسه و بدون جراحی، خونریزی، درد می باشد. تمام این فرایند با موهای 100 درصد طبیعی و با انتخاب مدل دلخواه خود شخص انجام می شود.

علاوه بر تمامی این موارد تراکم موی بالا در ترمیم مو به روش مایکروپوینت جذابیت بیشتر را به چهره افراد خواهد داد. از دیگر مزایای ترمیم مو می توان به مقرون به صرفه بودن آن اشاره نمود. هزینه ترمیم مو در موسسه موی ایندرا با وجود کیفیت بالا چنان تعریف شده است که حتی افرادی که اندکی ریزش مو دارند، اقدام به ترمیم مو می کنند.

ترمیم مو ایندرا

ترمیم مو مناسب شماست اگر

ترمیم مو مناسب شماست اگر خیلی به ظاهر خود حتی با میزان طاسی یا کم پشتی اندک وسواس دارید. خوشبختانه روش ترمیم مو برعکس روش کاشت مو هیچ گونه محدودیت و رده سنی خاصی ندارد و هر شخصی بسته به نوع مدل موی انتخابی خود اقدام به ترمیم مو خواهد کرد.

موسسه موی ایندرا با 18 سال سابقه شاهد مشتریانی بوده است که حتی موی سر خالی یا کم پشت نبوده اما به دلیل وسواس های که به خود دارند اقدام به ترمیم مو کرده اند. ترمیم مو به نحوی بوده که شخص پس از انجام آن می تواند انواع مدل مو، رنگ مو، انجام ورزش های سنگین را به راحتی انجام دهد.

بهترین روش ترمیم مو در موسسه موی ایندرا

از مهم ترین و محبوب ترین راه حل های درمان ریزش مو ، پروتز مو  بوده که توسط متخصصان مجرب و کارکشته موسسه موی ایندرا قابل انجام است. در این روش بدون داشتم امتیاز بانک مو، فرد تا هر تراکمی که بخواهد از بانک مو استفاده می کند.

در میان روش های خوب و عالی ترمیم مو، می توان به ترمیم مو به روش HRT اشاره نمود. اچ آر تی به عنوان یک روش استاندارد و تایید شده از سوی سازمان ها می باشد. این روش مخصوص افرادی است که به هر علتی قادر به انجام کاشت مو نیستد مناسب است که از این رو میتوانید جهت برآورد هزینه ترمیم مو HRT از طریق روش های زیر ارتباط برقرار فرمایید

ترمیم موی ایندرا

تلفن : ۰۲۱۸۸۹۲۱۸۷۳  و ۰۹۳۵۲۱۵۶۹۱۶

سایت: indrahair.com

اینستاگرام: indrahair_com

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان