پر طرفدارترین تور های آسیایی

محبوب­ترین تور های آسیایی

تعداد زیادی از ایرانیان تورهای آسیایی را برای سفر انتخاب می کنند. تورهای آسیایی به دلیل نزدیکی به ایران بسیار ارزان تر از تورهای اروپایی هستند. از طرفی امور مربوط به ویزا برای سفر به کشور های آسیایی برای ایرانیان بسیار ساده­تر وکم هزینه­تر است.وقتی از سفر به آسیا صحبت می­کنیم، منظورمان بزرگترین و پرجمعیت ترین قاره جهان است. چین و هند پرجمعیت ترین کشورهای دنیا نیز در آسیا قرار دارند. بدیهی است که این قاره پهناور  با دارا بودن کشورهایی که فرهنگ، تاریخ و آب و هوای کاملا متفاوت دارند توجه گردشگران را از سراسر دنیا به خود جلب خواهد کرد. در این نوشته به بررسی سه تور محبوب آسیایی می­پردازیم. تور استانبول یکی از محبوب­ترین تور های نزد ایرانیان است و برای بسیاری از ما مسیری آشناست. شاید گردشگران در مسیر های کشور هند و یا مالزی به اندازه­ی گردشگران استانبول در ایرا نباشند. اما این چیزی از محبوبیت این مقاصد کم نمی­کند. در این نوشته به بررسی این سه مقصد به صورت مجزا می­پردازیم.

 

 

چرا باید به استانبول سفر کنیم؟

استانبول در ترکیه، تنها شهری است که در دو قاره قرار دارد. همراه شدن با تور استانبول یعنی قدم زدن در کوچه ها و پس کوچه­های مملو از کافه و زیبایی، چشیدن غذاهای لذیذ خیابانی ترکیه و لذت بردن از تماشا و لمسِ فرهنگ و معماری بی­نطیر ابنیه­ی باستانی که تاریخ پر فراز و نشیب ترکیه­ی کنونی را در دلشان به یادگار دارند. لذت یک فنجان قهوه­ی ترک در آب و هوای مطبوع استانبول در کنار چشم انداز بی نظیری از تنگه­ی بسفر، یکی از منظره­هایی است که هر گردشگری را به استانبول علاقمند می­کند.

استانبول در هر فصلی مهمان گردشگران زیادی است و گردشگری همواره در تمام فصول پر رونق می­باشد. تابستان­های ترکیه  خصوصا استانبول گرم و مرطوب و زمستان­هایی سرد همراه با افزایش بارندگی دارد. اما اگر معیار مطبوع بودن هوا برایتان نقش تعیین کننده دارد، یکی از فصل های بهار یا پاییز را برای سفر انتخاب کنید.

 

سفر به استانبول یک سفر اقتصادی است!

بسیاری از افراد تور استانبول را به­ منظور خرید کردن از فروشگاه ها و مراکز خرید متنوع این شهر، خریداری می­کنند. خرید اجناس مطرح­ترین برند­های دنیا در مراکز خرید استانبول با قیمت های مناسب امکان پذیر می­باشد. همسایگی ترکیه با ایران باعث کاهش چشمگیر هزینه­های سفر به استانبول می­شود و این تور همواره از ارزان­ترین تورهایی است که برای سفر می­توان برگزید.

 

چرا باید به هند سفر کنیم؟

هند کشوری پهناور با جاذبه های گردشگری بسیار زیاد و متنوع است. در این کشور تاریخ و مذهب همواره از تاثیرگذارترین عوامل بر زندگی مردم در دوره های مختلف بوده­اند. چنانچه به دیدن آثار و بناهای گردشگری علاقه دارید مطمئن باشید که بناهای تاریخی متعدد در هند همواره درک عمیقی از فرهنگ و مذاهب متنوع هندی به شما می­دهند. خوراکی های لذیذ و پر ادویه، جشن ها و فستیوال­های متنوع و رنگارنگ، همه از دلایلی هستند که باعث می­شوند تور هند در دسته­ی تورهای محبوب آسیایی جای گیرد.

 

تور هند تور مالزی

تور مثلث طلایی هند را بشناسید

هند سرزمین پهناوری است که دیدن تمام مکان های دیدنی این کشور، در یک تور 7 یا 10 روزه عملی غیر ممکن است. اما برای اینکه بتوانید از سفرتان حداکثر استفاده را داشته باشید، یکی از محبوب ترین تورهای هند، تور مثلث طلایی(دهلی، آگرا، جیپور) می­باشد.

دهلی یکی از بزرگ‌ترین شهرهای هند است که دهلی نو رو احاطه کرده و اغلب مردم در بدو ورود با دیدن عظمت آن ممکن است کمی شوکه شوند. دهلی از جمله­ی شهرهایی­است که چشم انداز جالبی از آمیختگی سنت و مدرنیته را به زیبایی ارائه می دهد.

بنای بسیار با شکوه تاج محل یکی از اعجایب هفتگانه عصر حاضر در شهر توریستی آگرا طرفداران زیادی را در بین گردشگران به خود جذب کرده است. نام آگرا به شکل «آگرابانا» هم  آمده است که معناشناسان آن را «پردیس» یا «بهشت» معنا کرده­اند. آگرا شهر عشق و محبت هم نامیده می­شود.

شهر جیپور به شهر صورتی یا شهر مهاراجه ها معروف است. معنای لغوی کلمه­ی جیپور «پیروزی» می­باشد و شهری­ست که به وسیله مهاراجه ها اداره می­شود. صنایع دستی، جواهرات و زیورآلات منحصر بفرد جیپور به این شهر، شهرتی جهانی بخشیده­است.

 

اطلاعات کلی در مورد سفر به مالزی

مالزی کشوری است که درجنوب شرق آسیا قرار دارد. این کشور با داشتن ویژگی های خاص و ممتاز خودش یکی از مقاصد مورد توجه گردشگران سراسر دنیاست.

طبیعت زیبا و استوایی، دشت­های مرتفع ساحلی و کوهستان های پوشیده شده از جنگل سر سبز زیبایی خیره کننده­ای را به این سرزمین بخشیده­است. مالزی یکی از مهم­ترین قطب های غواصی جهان است. خرید تور مالزی به تنهایی سفر به چند کشور مختلف است؛ چرا که این مالزی کشوری چند ملیتی است که هرکدام از این ملیت­ها آداب، فرهنگ ها و رسوم خود را به این کشور آورده­اند.

تور هند تور مالزی

چرا تور مالزی از تور های محبوب به شمار می­رود؟

در سال 2018 بیش از 25 میلیون گردشگر از سراسر دنیا به مالزی سفر کرده­اند. با این حجم از گردشگر به طبع در این کشور هتل های زیادی با قیمت ها و کیفیت­های متنوع وجود دارند که باعث می­شوند شما با خیال راحت به انتخاب محل اقامت و رزرئ هتل بپردازید. وجود زیر ساخت های مناسب گردشگری سفر به مالزی را ساده­تر می­کند و گردشگران دغدغه­ی زیادی برای حمل و نقل و اقامت نخواهند داشت.

سفر به مالزی یک سفر مناسب برای افرادی­ است که در انتخاب و تصمیم­گیری هایشان سختگیرانه عمل می­کنند. ماجراجویی و طبیعت گردی، اقامت در هتل های لوکس و بازدید از اماکن گردشگری بسیار لوکس و مدرن، خرید از برند­های مطرح جهانی، آثار و بناهای تاریخی که یادگار هایی از ملیت های مالایی، هندی و چینی و … می­باشد، همگی با خرید یک تور امکان پذیر می­باشد.

از طرفی هم کشور مالزی در تمام طول سال آب و هوایی معتدل دارد و گردشگران می‌توانند در هر زمانی که شرایط رای برای سفر به مالزی مناسب دیدند به این کشور سفر کنند. اما اگر بخواهیم راجع به بهترین فصل سفر به مالزی، از لحاظ شرایط جوی و آب و هوایی صحبت کنیم بهترین زمان فصل پاییز و زمستان است. در این فصل‌ها باران‌های موسمی به حاقل می­رسند و یا کاملا متوقف می­شوند و می‌توان از سواحل مالزی و تفریحات و ورزش های آبی و ساحلی لذت برد استفاده کرد.

 

برگرفته شده از وب سایت آژانس مسافرتی گلفام سفر به آدرس اینترنتی https://www.golfamsafar.com

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان