اقدام جالب پلیس پس از دستگیری سارقان زن! +عکس

تصمیم جالب افسر پلیس پس از دستگیری دو زن سارق و فرزندان آنها در فروشگاه به سوژه رسانه ها تبدیل شد.

باشگاه خبرنگاران: اقدام جالب مامور پلیس که برای دو زن سارق و کودکان آن‌ها ناهار روز کریسمس تهیه کرده بود به سوژه رسانه‌ها تبدیل شد. افسر «مِت لیما» روز 20 دسامبر پس از آنکه توسط یک نگهبان امنیتی در جریان سرقت از سوپرمارکتی در ماساچوست قرار گرفت در محل حادثه حاضر شد. نگهبان فروشگاه این دو زن و کودکان آن‌ها را حین ارتکاب سرقت در سوپرمارکت به دام انداخته بود.

هنگامی که افسر لیما به سوپرمارکت رسید یکی از دو زن را به گوشه‌ای برد و شروع به صحبت با او کرد. افسر لیما پس از صحبت با این دو زن متوجه شد آن‌ها در شرایط بسیار سختی زندگی می‌کنند و برای تهیه ناهار کریسمس برای کودکان مجبور به سرقت از فروشگاه شده اند.

افسر لیما در این باره به یکی از تلویزیون‌های محلی گفت: «وقتی با آن زن صحبت کردم متوجه شدم حتی پول برای تهیه ناهار کریسمس را ندارند. وقتی اجناسی را که دزدیده بودند بررسی کردند دیدم همه آن‌ها مواد غذایی هستند.»

لیما افزود: «وقتی دو کودک را دیدم یاد بچه‌های خودم افتادم و با خودم گفتم باید به آن‌ها کمک کنم. مشخص بود که آن‌ها نیاز مبرم به کمک داشتند، بنابراین تصمیم گرفتم از پول خودم برای آن‌ها غذا تهیه کنم. آن‌ها از خوشحالی سر از پا نمی‌شناختند و از من تشکر کردند. من مطمئنم افراد زیادی هستند که در موقعیت‌های مشابه به دلیل گرفتاری و شرایط سخت زندگی دستگیر و روانه دادگاه می‌شوند.»

گفتنی است؛ این اقدام انسان‌دوستانه افسر لیما موجب شد تا رئیس پلیس محلی از وی قدردانی کند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان