ماجرای تخلفات در آزمون استخدامی اخیر چه بود؟

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: تخلفات در هشتمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی کشور به صورت موردی بوده و با متخلفین برخورد می‌شود.​

به گزارش تابناک به نقل از فارس، ابراهیم خدایی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور درباره «بررسی تخلفات در هشتمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی کشور»، اظهار کرد: تخلفات در این آزمون به صورت موردی بوده و با متخلفین برخورد خواهیم کرد.

وی افزود: افراد می‌توانند تخلفات را از طریق سایت سنجش اعلام کنند و گزارش‌های مردمی به دقت بررسی و با آنها برخورد می‌شود.

برخی از داوطلبان اعلام کردند: «نظر به اینکه آزمون استخدامی فراگیر هشتم در صبح پنجشنبه 11 دی 99 برگزار شد مواردی از تقلب در این آزمون به گوش می‌رسد از مسؤولان ذیربط تقاضا داریم این موضوع را بررسی کنند و در صورت بروز تخلف با متخلفان برخورد شود.

این در حالی است که بسیاری از داوطلبان چندین ماه و گاهی چندین سال از عمر و جوانی خود را صرف خواندن برای چنین آزمون‌هایی می‌کنند به امید اینکه در دستگاه‌های اجرایی استخدام شده و صادقانه به کشور خدمت کنند.

با وجود اینکه داوطلبان با ترس از کرونا و امید به استخدام شدن پا به جلسه آزمون گذاشتند اما اکنون با شنیدن خبر تقلب بسیار ناامید شده و درخواست رسیدگی از مسؤولان دارند».

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان