واکنش به خبر قبر ۴٠٠ میلیونی و مقبره ۵ میلیاردی

روابط عمومی سازمان بهشت زهرا(س) اعلام کرد: واگذاری یک طبقه قبر رایگان به شهروندان در صورت درخواست همچنان در دستور کار بهشت زهرا(س) قرار دارد و این سازمان به طور متوسط در سال ١٥ هزار قبر رایگان برای دفن متوفیات به شهروندان تهرانی اختصاص می‌دهد.

به گزارش «تابناک»، روابط عمومی سازمان بهشت زهرا(س) در پی درج گزارشی در یکی از سایت های خبری  در روز یکشنبه 21 دی ماه 1399 تحت عنوان ( تورم تا پای گور؛ ١/٥ متر قبر در بهشت زهرا (س) به ٤٠٠ میلیون و مقبره خصوصی ٥ میلیارد می رسد) و باز نشر آن در فضای مجازی، ضمن تاکید بر اینکه مطلب مورد نظر صد در صد دروغ و بی اساس است، مواردی را جهت تنویر افکار عمومی به استحضار می رساند:

1- بخشهای مربوط به بهشت زهرا(س)در این گزارش از پایه بی اساس بوده و تکذیب می شود و بارها این موضوع از طریق رسانه های جمعی توسط سازمان بهشت زهرا(س) اطلاع رسانی شده و نمایندگان افکار عمومی و خبرنگاران با مراجعه حضوری این موضوع را راستی آزمایی کرده اند.

2-تصویب لایحه قیمت گذاری قبور یکی از اقدامات مهم و شایسته و قابل توجه شورای اسلامی شهر تهران در سالهای اخیر بوده که به صورت شفاف قیمت قبور و خدمات بهشت زهرا(س) به تصویب شورای اسلامی شهر تهران رسیده است و بر اساس تعرفه های مصوب شورای اسلامی شهر تهران که بیشترین آن بیست میلیون تومان و کمترین آن رایگان میباشد دریافت می شود.

3- این در حالی است که واگذاری یک طبقه قبر رایگان به شهروندان در صورت درخواست همچنان در دستور کار سازمان بهشت زهرا(س) قرار دارد و این سازمان به طور متوسط در سال ١٥ هزار قبر رایگان برای دفن متوفیات به شهروندان تهرانی اختصاص می دهد. هزینه های خدمات در بهشت زهرا(س) نیز تابع همین ضوابط و قوانین مصوب شورای اسلامی شهر تهران می باشد.

4-سازمان بهشت زهرا(س) برای چندمین بار با تاکید بر کذب بودن اینگونه اخبار و گزارش ها که با هدف جلب مخاطب و بالارفتن بازدید سایت ها تنظیم و منتشر می گردد، به شهروندان گرامی و مردم آگاه و فهیم تهران یادآوری می نماید که به هیچ عنوان به اینگونه اخبار و گزارش ها توجه نکرده و مراقب سود جویی و کلاهبرداری برخی افراد بوده و در خصوص قیمت قبور فقط مرجع رسمی سازمان بهشت زهرا(س) می باشد.

5-سازمان بهشت زهرا(س) در حال حاضر11 ماه است که در بحران بی سابقه در خط اول مبارزه با کرونا می باشد و در یکی از سخت ترین شرایط کاری پرسنل بهشت زهرا(س) در خط مقدم خدمات رسانی به شهروندان با این ویروس مبارزه می کنندو تاکنون سعی نموده است نهایت تکریم و تعظیم خانواده های داغدار را با همه توان در یک شرایط سخت در دستور کار خود قرار دهد.

6- سازمان بهشت زهرا(س) ضمن تکذیب مجدد، حق رسیدگی و شکایت از اولین منتشر کننده این خبرکذب که مسبوق به سابقه بوده و با هدف جلب مخاطب و بالارفتن بازدید سایت منتشر شده است، را در مراجع قضایی برای خود محفوظ می داند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان