از تهران تا سیستان روی موج نیکوکاران شریف

از تهران تا سیستان روی موج نیکوکاران شریف

استان سیستان و بلوچستان به عنوان یکی از کم برخوردارترین مناطق جغرافیایی ایران بلحاظ پراکندگی جمعیت و عدم تمرکز امکانات بلحاظ دسترسی شناخته می‌شود و از این رو همواره از مهم‌ترین دغدغه‌های سازمان‌های مردم نهاد برای انجام پروژه‌های توسعه‌ای و همچنین کاهش شاخصه‌های فقر شدید شناخته می‌شود.


با گسترش پاندمی کووید 19، مردم خطه مکران بیش از پیش با کمبود و آسیب‌های جدی ناشی از این بحران مواجه شدند که جدا از حمایت‌های جاری حاکمیتی، رسیدگی سازمان‌های مردم نهاد را می‌طلبید، تا ضمن اقدامات سازماندهی شده و دعوت مردم به مشارکت در تامین نیاز‌های این خطه، از حضور افراد غیر متخصص در جمع‌آوری کمک‌ها و اجرای غیرکارشناسی برنامه‌های حمایتی جلوگیری کند.

در آذرماه 1399 و با اعلان قرمز مرکز بهداشت و فرمانداری بخش‌های سیب و سوران از این استان که در وضعیت حاد مبارزه با بیماری قرار داشته اند، بنیاد نیکوکاران شریف در تعامل با بنیاد نیکوکاری فرشته ها، بمنظور رسیدگی فوری به بیماران بدحال کرونایی با تامین ده ست کامل تجهیزات کمک تنفسی و اعزام تیم مددکاری به کمک مردم شتافتند.

از تهران تا سیستان روی موج نیکوکاران شریف


با اعزام تیم مددکاری شعبه ایرانشهر این سازمان‌های مردم نهاد و یاری مسئولان مربوطه در بخشداری و دهیاری‌های مناطق مذکور، روند سرکشی و ویزیت بیماران در مراکز درمانی همزمان با اهدای دستگاه‌های تنفسی را به کادر درمانی به انجام رسانیدند.


گزارش تصویری و اطلاعات تکمیلی از ارسال و اهدای تجهیزات پزشکی را می‌توانید در نشانی sharifcharity.com دنبال کنید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان