مقایسه گوشی‌های سری گلکسی S۲۱ با پرچمدارهای اپل، هواوی و شیائومی

سامسونگ لحظاتی پیش از گوشی‌های سری گلکسی S۲۱ به عنوان اولین پرچمدارهای سال ۲۰۲۱ رونمایی کرد. این محصولات باید در بازار با گوشی‌های زیادی از برندهای اپل، هواوی و شیائومی رقابت کند. در این مطلب مشخصات پرچمدارهای شرکت‌های مطرح را با جدیدترین گوشی‌های سامسونگ مقایسه می‌کنیم.

مقایسه گوشی‌های سری گلکسی S21 با پرچمدارهای اپل، هواوی و شیائومی

سامسونگ لحظاتی پیش از گوشی‌های سری گلکسی S21 به عنوان اولین پرچمدارهای سال 2021 رونمایی کرد. این محصولات باید در بازار با گوشی‌های زیادی از برندهای اپل، هواوی و شیائومی رقابت کند. در این مطلب مشخصات پرچمدارهای شرکت‌های مطرح را با جدیدترین گوشی‌های سامسونگ مقایسه می‌کنیم.

گلکسی S21 کوچکترین و ارزان‌ترین عضو پرچمدارهای جدید سامسونگ است که رقیب مستقیم هواوی میت 40، آیفون 12 و جدیدترین پرچمدار شیائومی یعنی می 11 محسوب می‌شود. پرچمدار کره‌ای‌ها از ابعاد نمایشگر مشابه با آیفون 12 بهره می‌برد، اما بسیار کوچکتر از میت 40 با نمایشگر 6.5 اینچی و می 11 با پنل 6.81 اینچی است.

آیفون 12 دوربین اصلی دوگانه دارد، اما سه پرچمدار دیگر از دوربین اصلی سه گانه بهره می‌برند. تمام این محصولات از شبکه 5G پشتیبانی می‌کنند و به چیپ‌های قدرتمندی مجهز شده‌اند. در جدول زیر مشخصات گلکسی S21 5G با گوشی‌های شیائومی می 11، میت 40 و آیفون 12 مقایسه شده‌اند:

سرور ابری

در جدول دوم به سراغ مقایسه نسخه پلاس گلکسی S21 با آیفون 12 پرو، میت 40 پرو و گلکسی نوت 20 5G می‌رویم. آیفون 12 پرو به کوچکترین نمایشگر، 6.1 اینچی مجهز شده و دو پرچمدار دیگر پنل 6.7 و 6.76 اینچی دارند. گلکسی S21 پلاس، گلکسی نوت ‌20 5G و هواوی میت 40 پرو دوربین اصلی سه‌گانه دارند، اما آیفون 12 پرو به دوربین اصلی سه‌گانه به همراه اسکنر LiDAR مجهز شده‌ است.

گلکسی S21 پلاس از بزرگترین باتری در میان این پرچمدارها بهره می‌برد و انرژی آن را یک باتری 4800 میلی آمپر ساعتی تامین می‌کند. در جدول زیر مشخصات گلکسی S21 پلاس 5G با گوشی‌های میت 40 پرو، گلکسی نوت 20 و آیفون 12 پرو مقایسه شده‌اند:

در نهایت نوبت به پیشرفته‌ترین پرچمدارهای بازار می‌رسد. گلکسی اس 21 اولترا قدرتمندترین و بزرگترین عضو این خانواده است و نمایشگر 6.8 اینچی دارد که از آیفون 12 پرو مکس و میت 40 پرو پلاس بزرگتر است، اما همچنان نسبت به نوت 20 اولترا با نمایشگر 6.9 اینچی، کوچکتر است.

در میان پیشرفته‌ترین پرچمدارهای بازار، میت 40 پرو پلاس به بیشترین دوربین مجهز شده و دوربین اصلی پنج‌گانه دارد. بعد از آن گلکسی S21 اولترا با دوربین اصلی چهارگانه و آیفون 12 پرو مکس با دوربین اصلی سه‌گانه با اسکنر LiDAR قرار می‌گیرند. در جدول زیر مشخصات گلکسی S21 اولترا 5G با گوشی‌های میت 40 پرو پلاس، نوت 20 اولترا و آیفون 12 پرو مکس مقایسه شده‌اند:

همانطور که در چندین جدول بالا مشاهده می‌کنید، این پرچمدارها مشخصات فنی تقریبا مشابهی دارند. با این وجود باید تا عرضه جدیدترین پرچمدارهای سامسونگ صبر کنیم تا ببینیم در عمل چه عملکردی از خود نشان می‌دهند و می‌توانند رقبای خود را شکست دهند یا خیر.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان