نگاه نزدیک به گلکسی S۲۱ اولترا [تماشا کنید]

سامسونگ چندین ساعت پیش از گوشی‌های سری گلکسی S۲۱ رونمایی کرد که بهترین آن‌ها، گلکسی S۲۱ اولترا است. این گوشی هوشمند در کنار نمایشگر بزرگتر و دوربین‌های بیشتر، از قلم S Pen هم پشتیبانی می‌کند.

نگاه نزدیک به گلکسی S21 اولترا [تماشا کنید]

سامسونگ چندین ساعت پیش از گوشی‌های سری گلکسی S21 رونمایی کرد که بهترین آن‌ها، گلکسی S21 اولترا است. این گوشی هوشمند در کنار نمایشگر بزرگتر و دوربین‌های بیشتر، از قلم S Pen هم پشتیبانی می‌کند.

سامسونگ برای اولین بار پشتیبانی از قلم S Pen را به گوشی‌های سری گلکسی S آورده و S21 اولترا از چنین ویژگی پشتیبانی می‌کند. این پرچمدار غول‌پیکر کره‌ای مانند گذشته از دوربین سلفی در مرکز نمایشگر خود بهره می‌برد و این حفره یک سنسور 40 مگاپیکسلی را میزبانی می‌کند.

گلکسی S21 اولترا نمایشگر 6.8 اینچی 120 هرتزی از نوع Dynamic AMOLED 2X دارد که رزولوشن آن به 1440 در 3200 پیکسل می‌رسد. حداکثر روشنایی این پنل برابر 1500 نیت است و سامسونگ برای محافظت از آن گوریلا گلس Victus را درنظر گرفته. همانطور که انتظار داشتیم، این پرچمدار در دو نسخه از نظر پردازنده وارد بازار می‌شود که یکی از آن‌ها از اگزینوس 2100 و دیگری از اسنپدراگون 888 بهره می‌برد که البته هردوی آن‌ها 5 نانومتری هستند.

روی پنل پشتی این گوشی هوشمند با طراحی متفاوتی نسبت به نسل گذشته روبه‌رو هستیم و ماژول دوربین طراحی جدیدی دارد. این ماژول 4 دوربین را میزبانی می‌کند که اگرچه مانند نسل قبلی سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی و دوربین اولترا واید 12 مگاپیکسلی دارد، اما اینبار بجای دوربین تله‌فوتو 64 مگاپیکسلی، دو دوربین 10 مگاپیکسلی دارد. با این دوربین‌ها به زوم اپتیکال 3 و 10 برابری دست پیدا می‌کنید.

گلکسی S21 اولترا

سامسونگ برای این گوشی یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی درنظر گرفته که از فناوری شارژ سریع، شارژ بی‌سیم و شارژ معکوس پشتیبانی می‌کند، اما مانند آیفون 12 در جعبه آن خبری از شارژر نیست و باید آن را بصورت جداگانه بخرید. این پرچمدار از سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر اولتراسونیک بهره می‌برد و همچنین اسپیکر استریو دارد.

سامسونگ قیمت پرچمدار خود را نسبت به سال گذشته کاهش داده و حالا گلکسی S21 اولترا در نسخه پایه با 12 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی، قیمتی برابر 1200 دلار دارد. ضمنا باید به این حافظه قانع باشید، چرا که نمی‌توانید از کارت حافظه استفاده کنید. برای دسترسی به فضای ذخیره‌سازی بیشتر باید با پرداخت هزینه، نسخه 256 یا 512 گیگابایتی آن را بخرید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان