بازار جهانی ترمز کرد

بیت کوین در مرحله نقاهت

اقتصادنیوز : بازارها به خبرهای بزرگ جهان واکنش نشان ندادند و مسیر خود را طی کردند.

بیت کوین در مرحله نقاهت

بر اساس گزارش اقتصادنیوز ، در روزی که گذشت خبرهای زیادی بود که توقع می رفت بازارها به آن واکنش نشان دهد، اما اکنون بازار از آن چیزی که تصور می‌شود ترسوتر شده است و به اخبار ناگهانی واکنش نشان نمی‌دهد.

بر اساس گزارش اینوستینگ، طلا برای تحویل در ماه فوریه معامله رسمی روز پنجشنبه را با قیمت 1851.40 دلار در هر اونس به پایان برد که به معنی ، 3.50 دلار کاهش بود ، علی رغم اینکه جی پاول رئیس فدرال رزرو اعلام کرد زمان افزایش نرخ بهره به این  زودی نیست و هرگونه افزایش باید در پشت بهبود اقتصادی معنی دار باشد. قرارداد معاملات آتی طلا فقط تا سطح  1،857.30 دلار افزایش یافت.در حال حاضر طلای فوریه حتی با قیمت 1847.30 دلار حتی کمتر از زمان معاملات خود معامله شد.

 قیمت هر اونس طلا  در بازار نقدی نیز با افزایش کمتر از نیم درصد یا 2.3 دلار به قیمت هزار و 845 دلار رسید.سایت اینوستینگ گزارش می‌دهد سرمایه‌گذاران در حال حاضر سردرگم هستند و مشخص نیست که بیشتر تمایل به فروش طلا دارند یا خرید آن.

طلا

افزایش قیمت بیت‌کوین

 

 بیت کوین تلاش دارد از پایین ترین سطح روز دوشنبه  خود را بالا بکشد و مجددا برخی پیش بینی ها انفجاری به بازار برگشته است برخی می گویند قیمت بیت‌کوین 50 هزار دلار می رسد.

بر اساس داده های CoinDesk 20 ، پیشروترین ارز رمزنگاری شده بر اساس ارزش بازار در حال حاضر 38 هزار و 300 دلار معامله می شود که تقریباً 4000 دلار یا 11٪ سود در 24 ساعته افزایش داشته است. این اتفاق بخشی از ضررهای مشاهده شده در اوایل این هفته را جبران کرده است. بیت کوین روز دوشنبه با فروش سنگین در بازار بازار از 40هزار دلار به 30 هزار و 305 دلار کاهش یافت.

در حال حاضر قیمت هر بیت‌کوین به قیمت 36 هزار و 458 دلار رسید که افزایش بیش از 6 درصد را نسبت به یک روز گذشته نشان داد.

بیتکوین

نگرانی نامحسوس بازار نفت

 

تقاضای سوخت و ترافیک جاده ای و حمل و نقل در بیشتر اروپا در آغاز سال 2021 از زمان پایان اولین محدودیت در اواخر بهار ، در کمترین حد خود قرار دارد ، زیرا تخمین زده می شود که افراد بیشتری در خانه با محدودیت های جدید برای مبارزه ویروس کرونا افزایش یافته است.

علی رغم شروع واکسیناسیون در اروپا ، بسیاری از کشورها همچنان با مبتلا های ویروس کرونا جدید مبارزه می کنند و از قبل از کریسمس دوباره در محدودیت هستند.

در حال حاضر قیمت هر بشکه نفت برنت بیش از نیم درصد افزایش داشت و به قیمت 56 دلار و 39 سنت رسید. همچنین وست تگزاس اینترمدییت نیز با بیش از افزایش 1.3 درصد به 53 دلار و 63 سنت رسید.

 

 

 

 

 

این مطلب برایم مفید است
93 نفر این پست را پسندیده اند
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان